PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzym się różni staż od praktyk ? › Re: Czym się różni staż od praktyk ?
    From: Any User <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czym się różni staż od praktyk ?
    Date: Mon, 06 Aug 2007 19:51:22 +0200

    > Trzeba być naprawdę kompletnie kopniętym żeby wnioskować, iż osoba
    > nieposiadająca źródła dochodu nie je.

    Napisałem: teoretycznie.

    > Bezrobotny to osoba nie posiadająca źródła dochodów a nie pożywienia.

    Uważam, że jeśli ktoś nie ma dochodów, ale ma np. oszczędności, to nie
    powinien mieć możliwości korzystania z systemu *pomocowego*, jakim jest
    UP. Darmowe ubezpieczenie powinno przysługiwać tylko i wyłącznie tym, za
    których ktoś konkretny (i nie państwo) je opłaca, oraz ewentualnie tym,
    którzy nie są zdolni do jego opłacenia samodzielnie (ale powinno to być
    poparte jakimiś dowodami).

    Jeśli ktoś ma zgromadzone pieniądze, lub lewe źródło dochodów, a mimo
    tego korzysta z pomocy Urzędu Pracy, to zwyczajnie mnie *okrada*. I
    Ciebie również - pora to zrozumieć.

    > I żebractwo opodatkować.
    > I dochody ze zbieractwa.

    To już jest opodatkowane - ale tylko teoretycznie, tj. osoba posiadająca
    dochód, którego nie może udokumentować, powinna zapłacić 75% podatku od
    przychodu ze źródeł nieujawnionych.

    Problem tylko w tym, że praktycznie nikt tego nie płaci, gdyż nie bardzo
    da się takie dochody udowodnić. Ale ponownie pora zrozumieć - tacy
    ludzie *okradają* mnie, Ciebie i resztę ciężko pracujących Polaków.

    > A może ja chcę, żeby na mój koszt żyli bezrobotni.

    Ale ja nie chcę. Nie po to zapieprzam po kilkanaście godzin dziennie,
    aby ktoś inny cieszył się z dóbr przeze mnie wypracowanych.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com