PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzym się różni staż od praktyk ? › Re: Czym się różni staż od praktyk ?
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czym się różni staż od praktyk ?
    Date: Mon, 6 Aug 2007 19:32:00 +0200

    W wiadomości news:f92l95$brh$1@opal.icpnet.pl Any User <t...@t...pl>
    pisze:

    > Jeśli jest zarejestrowana jako bezrobotna (co teoretycznie oznacza, że nie
    > posiada źródła dochodu, a zatem np. nie je itd.),
    Trzeba być naprawdę kompletnie kopniętym żeby wnioskować, iż osoba
    nieposiadająca źródła dochodu nie je.

    > oraz nie chce podjąć pracy za 400 zł, to należy domniemywać, że jednak
    > jakiś dochód ma.
    Kolejna bzdura. Nie dziwi u ciebie, ale to się, cholera, lawinowo pogłębia.

    > I w związku z tym należałoby takim nierobom nie tylko odebrać status
    > bezrobotnego i przywileje z niego wynikające,
    Bezrobotny to osoba nie posiadająca źródła dochodów a nie pożywienia.
    Bezrobotny nie ma żadnych przywilejów, ma uprawnienia.

    > ale też dokładnie zlustrować, skąd delikwent ma pieniądze na życie.
    Co tam takie cackanie się. Zlustrować czy nie mając dochodów ma prawo żyć.
    Nie ma dochodów, nie ma życia.
    I żebractwo opodatkować.
    I dochody ze zbieractwa.

    > Jeśli jest to wspólne gospodarstwo domowe, to ok i należy poprzestać na
    > odebraniu statusu,
    Znów masz atak. Zauważ, że to jest coraz częściej...

    > ale jeśli występują jakieś inne dochody, to należy sprawdzić, czy są
    > opodatkowane itd.
    > Generalnie chodzi mi o to, że nikt nie powinien żyć na koszt innych
    > podatników, jeśli jest chociażby teoretycznie zdolny do zarabiania na
    > siebie.
    Bo co? Bo ty tak twierdzisz?
    Też mi powód.
    A może ja chcę, żeby na mój koszt żyli bezrobotni.
    A może ja nie chcę, żebyś ty mógł pisać na newsy, bo może jesteś bezrobotny.

    --
    Jotte