PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy zdjęcie w CV w Anglii jest dozwolone ???

  • 1. Data: 2007-05-28 11:01:24
    Temat: Czy zdjęcie w CV w Anglii jest dozwolone ???
    Od: m...@g...com

    witam

    dowiedziałem się, że zdjęcie dołączone do CV w Anglii nie jest mile
    widziane - chodzi tutaj o zasadę równości coś związane z antyrasizmem.
    ktoś ma może rozeznanie jak to wygląda?

    pzdr

  • 2. Data: 2007-05-28 20:54:09
    Temat: Re: Czy zdjęcie w CV w Anglii jest dozwolone ???
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net>

    m...@g...com wrote:
    > dowiedziałem się, że zdjęcie dołączone do CV w Anglii nie jest mile
    > widziane - chodzi tutaj o zasadę równości coś związane z antyrasizmem.
    > ktoś ma może rozeznanie jak to wygląda?

    owszem. Zdjęcie nie przekreśla szans kandydata, ale świadczy o braku
    orientacji.

    B.

  • 3. Data: 2007-05-29 07:49:27
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Bronek Kozicki" <b...@s...net> napisał w wiadomości
    > m...@g...com wrote:

    > owszem. Zdjęcie nie przekreśla szans kandydata, ale świadczy o braku
    > orientacji.

    Jakiej orientacji? Teletubisiowej?

    --
    CZYŚCIWO tekstylne odnawialne= brak odpadów!
    www.mewa-service.pl

  • 4. Data: 2007-05-29 18:13:40
    Od: "mw" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Bronek Kozicki" <b...@s...net> napisał w wiadomości

    > owszem. Zdjęcie nie przekreśla szans kandydata, ale świadczy o braku
    > orientacji.
    Tez sie z tym spotkalem, zdjecie rzeczywiscie nie jest mile widziane i jesli
    nie wymaga tego charakter pracy lepiej go nie wysylac. Oczywiscie w zaden
    sposob nie dyskwalifikuje kandydara, swiadczy jednak o braku wyczucia. To
    tak jakby programista do swojego CV dolaczal przykladowy kod - nieproszony o
    to wczesniej :)) . Ja kilka lat temu na studiach, szukajac pracy w UK nie
    wyslalem zdjecia, ale i tak pracodawca pozniej o nie poprosil (wyg zew mial
    znaczenie w tym przypadku).

    pzdr.

    mw

  • 5. Data: 2007-05-29 20:24:52
    Od: "Muchomor" <m...@g...pl>

    <m...@g...com> wrote
    >dowiedziałem się, że zdjęcie dołączone do CV w Anglii nie jest mile
    >widziane - chodzi tutaj o zasadę równości coś związane z antyrasizmem.
    >ktoś ma może rozeznanie jak to wygląda?

    Tutaj masz ogolne i szczegolowe informacje jak powinno wygladac angielskie
    CV (jakze rozne od naszego). Polecam przyklady (linki na dole strony)
    http://www.ir35calc.co.uk/writing_killer_cv.aspx

    Nigdzie nie ma slowa o zdjeciu.

    pzdr
    Muchomor