PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jeszcze raz nt stażu

  • 1. Data: 2007-05-28 10:44:19
    Temat: Jeszcze raz nt stażu
    Od: "fatrix" <f...@p...neostrada.pl>

    Witam,

    Mam jeszcze takie pytanie nt stażu: zostałem skierowany na 6 miesięczny, ale
    zamierzam rozpocząć studia od października. Pracownik UP powiedział, że bez
    problemu będę mógł przerwać staż bez żadnych konsekwencji. Czy aby na pewno?

    fatrix

  • 2. Data: 2007-05-29 06:11:25
    Temat: Re: Jeszcze raz nt stażu
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Mon, 28 May 2007 12:44:19 +0200, fatrix napisał(a):

> [...]
    > problemu będę mógł przerwać staż bez żadnych konsekwencji. Czy aby na pewno?

    Tak. Przerwanie stażu z powodu innego niż (mówiąc w skrócie) "bo mi się nie
    chce" nie powoduje żadnych negatywnych skutków.

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 3. Data: 2007-05-29 08:07:13
    Od: "Wuj Tom" <g...@o...pl>

    Możesz przerwać argumentując, ze musisz szukać nowej pracy, bo za tą
    jałmużnę na waciki Ci nie starcza.
    Ja tak zrobiłem, zresztą staż z UP to kicha w 99% przypadków.
    Warto odchodzić juz po 3 miesiącach - kolejnemu pracodawcy mozesz powiedzieć
    ze juz pracowaleś (wiem ze mało, ale zawsze) a w 2-iej pracy zawsze mozesz
    liczyć na lepsze wynagrodzenie.
    6 miechów to zdecydowanie za dużo.

    pzdr