PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy wypada wyslac CV oraz LM nie poczta...

  • 1. Data: 2002-11-18 08:30:58
    Temat: Czy wypada wyslac CV oraz LM nie poczta...
    Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl>

    ...tylko mailem? Chodzi o firme Plus GSM. Jak na to patrza?

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz, Krakow

  • 2. Data: 2002-11-18 09:44:08
    Temat: Re: Czy wypada wyslac CV oraz LM nie poczta...
    Od: "Piotr" <m...@N...gazeta.pl>

    Leszek.Pawlisz <l...@p...pl> napisał(a):

    > ....tylko mailem? Chodzi o firme Plus GSM. Jak na to patrza?

> [...]
    Wypada.
    Zwłaszcza do Plusa, który bardzo stawia na nowe technologie. Ja nie wiem
    nawet, czy oni jescze wyobrażaja sobie, że można aplikację wysłac inaczej niż
    mailem?
    Pozdrawienia

  • 3. Data: 2002-11-18 10:42:53
    Od: "Fojcik" <f...@u...box43.gnet.pl>

    Użytkownik "Piotr" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nawet, czy oni jescze wyobrażaja sobie, że można aplikację wysłac inaczej

    ...inna rzecz, ze mnie sie np nie zadarzylo dostac odpowiedzi gdy
    wysylalem im oferty mailem, a gdy wyslalem Prioritaire to nawet zostalem
    zaproszony na rozmowe :)))

    Pozdrawiam
    Fojcik

  • 4. Data: 2002-11-18 14:30:27
    Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl>

    > ...inna rzecz, ze mnie sie np nie zadarzylo dostac odpowiedzi gdy
    > wysylalem im oferty mailem, a gdy wyslalem Prioritaire to nawet zostalem
    > zaproszony na rozmowe :)))

    Ale znalazlem cos innego:

    http://w3.plusgsm.pl/praca/index.asp?color=001000&sh
    ow=3b&nr=1174&region=2

    widac wyraznie napisane:
    "Polkomtel S.A. ul. Ceglana 4 40-514 Katowice"

    ale tez:
    "e-mail: p...@p...com.pl
    (prosze podać numer referencyjny w polu "temat wiadomości")"

    co wg mnie wyraznie oznacza, ze jak najbardziej mozna.

    I co, wyszlo cos z tej Twojej pracy w Plusie?

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz, Krakow

  • 5. Data: 2002-11-18 14:58:06
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl> wrote in news:ara8co$7vi$1
    @news.tpi.pl:

    > ...tylko mailem? Chodzi o firme Plus GSM. Jak na to patrza?

    Nie ma takiej firmy :-) Wiem, czepiam sie...

    Nie wiem czy Polkomtel prowadzi baze kandydatow, ale wydaje mi sie, ze nowoczesnemu
    personalnemu latwiej jest wrocic do dokumentow przyslanych mailem, tudziez zrobic
    Ctrl+C,
    Ctrl+V do bazy...

    Wojtek

  • 6. Data: 2002-11-18 15:17:59
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    Leszek.Pawlisz <l...@p...pl> w
    <news:ara8co$7vi$1@news.tpi.pl> napisał(a):

    > ...tylko mailem? Chodzi o firme Plus GSM. Jak na to patrza?

    Okay, możesz wysłać do Polkomtela. Ja kiedyś się starałem u
    nich o staż i wysłałem mailem aplikację. Na rozmowę zaprosili,
    więc nie idzie do dev/nul.

    --
    Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
    k...@b...tk otwarte okna"

  • 7. Data: 2002-11-18 15:30:04
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Wojciech Skrzypinski! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > Nie ma takiej firmy :-) Wiem, czepiam sie...

    Teraz w Plusie jest taka Era, ze sie pracuje dla Idei :))

    sorki, ale sie powstrzymac nie moglem.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 8. Data: 2002-11-18 18:18:18
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Teraz w Plusie jest taka Era, ze sie pracuje dla Idei :))
    >
    > sorki, ale sie powstrzymac nie moglem.

    Czyżby się pogorszyło? Rok temu koleżka aż się ślinił, na samą myśl, jak
    to jego żona ma tam dobrze.

    Pzdr: Dogbert