PracaGrupypl.praca.dyskusje › APEL

  • 1. Data: 2002-11-17 21:59:19
    Temat: APEL
    Od: "Profil1" <b...@x...wp.pl>

    Witam Grupę,

    Dobry Bóg niech będzie nagrodą dla wszystkich, którzy okażą mi pomoc - Bóg
    zapłać !

    Nazywam się Mirosława Bujakiewicz, mam 37 lat, dwie wspaniałe córki
    gimnazjalistki i kochanego męża. Pracuję jako nauczyciel akademicki w
    Kolegium Nauczycielskim w Tarnobrzegu.
    W marcu tego roku wykryto u mnie ostrą białaczkę i poddano leczeniu w
    Klinice Hematologii w Krakowie. Obecnie jestem po pięciu terapiach
    chemicznych, przygotowujących mnie do przeszczepu, który według opinii
    specjalistów jest dla mnie jedyną szansą na powrót do zdrowia. Koszt zabiegu
    przeszczepu sięga kwoty 200 tys. złotych, co przerasta nasze możliwości
    finansowe. Dlatego moja jedyna nadzieja to pomoc ze strony bliźnich, o którą
    serdecznie proszę.

    MILLENNIUM BIG BANK Spółka Akcyjna
    HOME BUSINESS
    86 1160 2202 0000 0000 2583 7631
    z dopiskiem "Przeszczep dla Mirki"

  • 2. Data: 2002-11-17 22:56:23
    Temat: Re: APEL
    Od: "Kuba93" <N...@w...pl>

    > MILLENNIUM BIG BANK Spółka Akcyjna
    > HOME BUSINESS
    > 86 1160 2202 0000 0000 2583 7631
    > z dopiskiem "Przeszczep dla Mirki"

    To piszesz to przykre, jesli prawdziwe.

    Jesli chcesz cos zebrac to takie sprawy najlepiej zalatwiac przez wiarygodna
    fundacje.
    Konto o nazwie "home business" brzmi malo wiarygodnie.

    Dlaczego piszesz z Warszawy?

    Nie zebym od razu nie wierzyl, ale pare spraw wyglada nieciekawie.
    Chetnie pomoge, moze spotkamy sie w Tarnobrzegu lub Krakowie jutro? Zabierz
    dokumenty stwierdzajace chorobe.

    pisz na priv, ustalimy godzine.

  • 3. Data: 2002-11-17 23:31:05
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    Kuba93 <N...@w...pl> w <news:ar97e0$c45$2@news.tpi.pl>
    napisał(a):

    > To piszesz to przykre, jesli prawdziwe.

    Przecież to oszust. Na szczęście głupi. Już dawał koszty, brał
    pożyczki
    na 100.000, wystawiał świadectwa darowizn na fundację. Ciągle z
    jednego
    konta w xl.wp i przez modem w Warszawie.

    --
    Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
    k...@b...tk przestepczą, ale nie można nazwać