PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nie chce ni sie w to wierzyc ale dawno juz nie bylem w Polsce

  • 1. Data: 2002-11-18 05:07:43
    Temat: Nie chce ni sie w to wierzyc ale dawno juz nie bylem w Polsce
    Od: "O" <r...@N...gazeta.pl>

    Czy to prawda ze w supermarkecie ekspedientki nosza pumpersy, bo maja tak
    duzo pracy ze nie maja nawet przerwy na toalete.

  • 2. Data: 2002-11-18 06:36:23
    Od: "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl>

    <r...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Czy to prawda ze w supermarkecie ekspedientki nosza pumpersy, bo
    > maja tak duzo pracy ze nie maja nawet przerwy na toalete.

    Tak, a w Białymstoku po ulicy chodzą białe niedźwiedzie z czerwoną
    gwiazdą na czole.

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]

  • 3. Data: 2002-11-18 06:59:44
    Od: ErkA <B...@p...onet.pl>

    On Mon, 18 Nov 2002 05:07:43 +0000 (UTC), "O" <r...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >Czy to prawda ze w supermarkecie ekspedientki nosza pumpersy, bo maja tak
    >duzo pracy ze nie maja nawet przerwy na toalete.

    na zdrowy rozum to nie powinne, ale jak ogolnie wiadomo Polak Polakowi
    wilkiem..., kierownicy niechetnie puszczaja kasjerki do WC, kiedys w
    TV byl reportaz, kasjerka opowiedziala pewna historie, w ktorej ona
    byla glowna bohaterka, mianowicie poprosila kierowniczke o przerwe, bo
    chciala wyjsc do WC, kierowniczka odpowiedziala, ze nie moze ja puscic
    i z ironia: nie wytrzyma pani? moj 10 letni syn wytrzymuje a pani nie?
    - dopiero pozniej powiedziala, ze ma okres i chce zmienic podpaske....
    Jak bylo naprawde, to wiedza tylko one i swiadkowie, w kazdym badz
    razie - Polak Polakowi wilkiem....

    rafi

    --
    pozdrawiam
    rafi

  • 4. Data: 2002-11-18 10:47:05
    Od: "Fojcik" <f...@u...box43.gnet.pl>

    Uzytkownik "ErkA" <B...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > razie - Polak Polakowi wilkiem....

    Jaki Polak jakiemu Polakowi ? W Polsce jest raczej niewiele
    "Polskich" marketow - za sznurki tego kierownika pociaga
    jakis Francuz,Niemiec czy inny dziwak - kierownik czy nie kierownik - jak
    kazdy inny boi sie utraty pracy, robi wiec co mu kaza ....

    Pozdrawiam
    Fojcik

  • 5. Data: 2002-11-18 11:22:51
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Fojcik" <f...@u...box43.gnet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jakis Francuz,Niemiec czy inny dziwak - kierownik czy nie kierownik - jak
    > kazdy inny boi sie utraty pracy, robi wiec co mu kaza ....

    oj nie koniecznie... są ludzie .... ktozy w ramach gorliwosci [nad
    gorliwosci?] gotowi sa bezinteresownie gnebic
    podwladnych/wspolpracownikow/kontrachentow ... ot tak... w ramach sobie
    tylko znanego idealu pracy dla firmy i nie uzaleznial bym tego od nacjii....

  • 6. Data: 2002-11-18 11:35:11
    Od: "podroznik" <p...@f...buy.pl>

    jest to bardzo prawdopodobne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 7. Data: 2002-11-18 11:35:56
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    O <r...@n...gazeta.pl> wrote:
    > Czy to prawda ze w supermarkecie ekspedientki nosza pumpersy, bo maja tak
    > duzo pracy ze nie maja nawet przerwy na toalete.

    Nie.

    --
    ___________ (R)

  • 8. Data: 2002-11-18 11:37:34
    Od: "podroznik" <p...@f...buy.pl>

    najlepiej gdyby pracownicy byli maszynami bezobslugowymi....

  • 9. Data: 2002-11-18 12:59:38
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Nie.

    Tak !
    O tym się czyta i słucha Adamie ....

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 10. Data: 2002-11-18 14:51:43
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "O" <r...@N...gazeta.pl> wrote in news:ar9siv$h4g$1@news.gazeta.pl:

    > Czy to prawda ze w supermarkecie ekspedientki nosza pumpersy, bo maja
    > tak duzo pracy ze nie maja nawet przerwy na toalete.

    Przebywajac z dala od Polski narazasz sie na utrate kontaktu z polska
    rzeczywistoscia.
    Szkoda mi Polonii karmionej bzdurami z "polskich" gazetek w Kanadzie :-(

    Jesli chodzi o pampersy to predzej spodziewalbym sie ich u pracownikow McDonald's :-)

    Wojtek