PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to wolna amerykanka i musisz byc na kazde skinienie pracodawcy › Re: Czy to wolna amerykanka i musisz byc na kazde skinienie pracodawcy
    From: "vertret" <vertret@@@op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy to wolna amerykanka i musisz byc na kazde skinienie pracodawcy
    Date: Thu, 1 Sep 2005 12:26:31 +0200
    Sender: v...@o...pl@zagorze.smstv.pl

    Użytkownik "Andy Niemczuk" <l...@u...de> napisał w wiadomości
    news:df6bfg$vat$1@news01.versatel.de...

    > Az zal dupe sciska, jak czlowiek pomysli, ze sa tacy debile jak ty.

    Takim slownictwem wlasnie potwierdzasz to co pisalem.

    > A powiedz mi gostku, czy ty naprawde zyjesz w Polsce ?

    Tak

    > Naprawde wiesz jak wyglada sytuacja na rynku pracy ?

    Coś czytałem i słyszałem.

    > Jak wygladaja zasilki dla tych co tejze pracy nie maja ?

    Coś czytałem i słyszałem.

    > Czy moze masz dobrze sytuowanych rodzicow co to synkowi bmw, takie male,
    tylko 5-ke, funduja ?

    Nie mam juz rodziców wcale, a przywiezli mnie do miasta 33 lata temu jak
    mialem do 1 klasy iść. Na wsi, gdzie sie urodziłem do dzisiaj nie ma asfaltu
    ani telefonu stacjonarnego.

    > Bo mam wrazenie, ze...

    To jest właśnie twój problem, że masz tylko wrażenie.
    Ja sprawdziłem na sobie i dużej grupie znajomych, że sie da żyć na
    "europejskim" poziomie tylko jest jeden drobny warunek. Trzeba chcieć.

    vertret