PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy to dobra placa ?

  • 1. Data: 2008-04-28 07:45:43
    Temat: Czy to dobra placa ?
    Od: "Paulina T." <p...@k...pl>

    Dzien Dobry !

    Pracuje w niewielkiej firmie informatycznej na slasku, ostatnio awansowalam
    na stanowisko "kierownik dzialu obslugi klienta", z pensja brutto 1900 zl.
    Pracujemy na 2 zmiany, od 8-16 i od 12-20. Szefowstwo zmienilo mi stanowisko,
    nie zmieniajac wysokosci pensji.

    Podpowiedzcie mi prosze czy powinnam sie domagac podwyzki ?
    Jesli tak to jakiej ?

  • 2. Data: 2008-04-28 08:47:09
    Temat: Re: Czy to dobra placa ?
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "Paulina T." <p...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Pracuje w niewielkiej firmie informatycznej na slasku, ostatnio awansowalam
    > na stanowisko "kierownik dzialu obslugi klienta", z pensja brutto 1900 zl.
    A czym się w praktyce zajmujesz?

  • 3. Data: 2008-04-28 08:47:46
    Od: "rs" <r...@w...pl>

> [...]
    stanowisko,
    > nie zmieniajac wysokosci pensji.
    >
    > Podpowiedzcie mi prosze czy powinnam sie domagac podwyzki ?

    czyli masz wyzsze stanowisko t.j bardziej odpowiedzialne, wiec logiczne ze
    podwyzka si epowinna nalezec.. (zreszta podwyzki domagac sie mozna zawsze
    bez wzgledu czy sie awansowalo cyz ie)
    to powinn odac tobie do myslenia czemu z awansem nie wiaze sie podniesienie
    pensji...
    mysle ze cos nie tak jest...

  • 4. Data: 2008-04-28 16:24:10
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    >z pensja brutto 1900 zl.
    > Pracujemy na 2 zmiany, od 8-16 i od 12-20. Szefowstwo zmienilo mi
    > stanowisko,
    > nie zmieniajac wysokosci pensji.

    to będzie jakieś 1200zł netto, o rany to da się za tyle wyżyć?

  • 5. Data: 2008-04-28 17:48:59
    Od: tomaszkrusz <t...@g...com>

    Paulina T. napisał(a):

    > Pracuje w niewielkiej firmie informatycznej na slasku, ostatnio awansowalam
    > na stanowisko "kierownik dzialu obslugi klienta", z pensja brutto 1900 zl.

    Nie chcę wiedzieć ile wcześniej zarabiałaś ;)

    > Pracujemy na 2 zmiany, od 8-16 i od 12-20. Szefowstwo zmienilo mi stanowisko,
    > nie zmieniajac wysokosci pensji.

    Samo stanowisko, czy także zakres obowiązków?

    > Podpowiedzcie mi prosze czy powinnam sie domagac podwyzki ?
    > Jesli tak to jakiej ?

    Zorientuj się ile poprzedni kierownik zarabiał na tym stanowisku. Tak
    czy inaczej obecnie 1900 to niewiele, może spróbuj od 3000 i w razie
    czego korekta w dół.

    --
    Pozdrawiam, Tomasz
    aktualizacja 27.04.08 http://tomaszkrusz.ovh.org

  • 6. Data: 2008-04-28 18:32:40
    Od: "S. Banach" <...@B...pl>

    Paulina T. pisze:
> [...]
    > nie zmieniajac wysokosci pensji.
    >
    > Podpowiedzcie mi prosze czy powinnam sie domagac podwyzki ?

    Hej Paulina, ciężko się odnieść do Twojej sytuacji, ja wiem jak jest we
    Wrocławiu, w nieco większych IT firmach. Zazwyczaj nie ma problemu z 4k
    (5k też) brutto, dla naprawdę świeżych ludzi (po studiach). Z tym że
    raczej inżynierska pensja. Lecz też bywa tak, że w takich firmach jest
    dużo ludzi na przylepę, które z inżynierią mają niewiele wspólnego i
    podobnie wyciągają.

    pzdr.

  • 7. Data: 2008-04-28 19:38:19
    Od: "Jackare" <1...@p...pl>

    > Podpowiedzcie mi prosze czy powinnam sie domagac podwyzki ?
    > Jesli tak to jakiej ?

    Powinnaś i to sądownie w przypdku odmowy w "ludzkiej" formie.
    Awans stanowiskowy wraz z objęciem stanowiska kierowniczego, czyli większej
    odpowiedzialności bez podniesienia wynagrodzenia jest pogorszeniem warunków
    pracy. Bez zwiększenia wynagrodzenia powinien więc się odbyć w drodze
    wypowiedzenia zmieniającego. Jeżeli zmiana stanowiska polepszałaby warunki
    pracy (awans + podwyżka) wystarczyłby aneks do umowy o pracę.
    W durgą stronę byłoby odwrotnie: pozbawienie stanowiska kierowniczego i nie
    obniżenie wynagrodzenia (czyli pozostawienie wynagrodzenia na poziomie
    stanowiska kierowniczego) zostałoby uznane przez większość sądów za
    polepszenie warunków pracy.
    --
    Jackare

  • 8. Data: 2008-04-29 05:45:11
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    > Jesli tak to jakiej ?

    Płaca dobra jak na kase w Biedronce.A poważnie :
    Jesli Twój dział generuje przychody a nie tylko koszty to jest o co powalczyć.
    Ile na rynku IT ejst to kwestja do negocjacji . W kilkudziesięcioosobowej
    firmie w warszawie to dodaj zero , w Twoim przypadku strzelam 2500 + 10% od
    Zysku.

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2008-05-01 21:04:59
    Od: "Cinek" <c...@p...onet.pl>

    Czesc

    W wawi-e wszystko co ma w nazwie kierownik w firmach IT ma 5000 netto .
    Mysle ze na Slasku podobnie.
    Z doswiadzczenia.
    Jestes robiona w bambuko .....

    Pozdrawiam