PracaGrupypl.praca.dyskusje › podział firmy

  • 1. Data: 2008-04-28 23:14:09
    Temat: podział firmy
    Od: m...@p...onet.pl

    Pracuję w pewnej firmie (spółka z oo, 100 % udziałów gminy). Teraz spółka się
    dzieli, i z częsci majątku powstanie nowa firma (jedn. budżetowa,zakład
    oczyszczania miasta). Większość pracowników przechodzi do nowej firmy na
    zasadzie "przekazania" (art. 23 ? KP):czyli bezproblemowo. Ja mam zostać w
    starej firmie na 1/2 i mam być w nowej na 1/2 etatu. I tu zaczynają się schody,
    bo podobno tak pracownika przekazać w 1/2 nie można. Pozostaja (podobno) tryb
    naboru na stanowisko urzędnicze, ale to nie jesrt zbyt bezpieczna forma, bo
    wiadomo, że sprawy moga się potoczyć róznie. Moje stanowisko to informatyk. Jak
    to rozwiązać ? Bybym wdzięczny za wszelkie sugestie.

    Marek

    PS. Mam II grupę inwalidzką, więc może moznaby utworzyć w tej nowej firmie
    stanowisko pracy z PFRON, ale nie wiem, jak to jest w przypadku jednostek
    budzetowych.