PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to Wam sie udalo? › Re: Czy to Wam sie udalo?
  • Data: 2005-09-15 23:30:52
    Temat: Re: Czy to Wam sie udalo?
    Od: "dEG" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Aby odbyć stać musisz być bezrobotnym. Student dzienny nie może
    > zarejestrować się jako bezrobotny, tylko zaoczny może.
    >
    > Ale coś podejrzany ten staż. To najpierw szukają ludzi na staż, a
    > dopiero potem kombinują by spełnili oni podstawowy warunek?

    Nie, to ja sobie znalazlem taki staz. I to ja [a nie pracodawca] kombinuje aby
    jednoczesnie dalej studiowac na dziennych i odbywac staz [dostajac jednoczesnie
    zawrotna kwote 450 zeta od urzedu ;)]. Generalnie, przejscie na zaoczne nie
    powinno byc problemem tylko troche szkoda kasy i zdrowia przenoszac sie na 3
    roku na zaoczne koncze studia lic. z papierkiem jako zaoczniak. No ale nic,
    jesli takie pieprzniete zasady to trudno.