PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to Wam sie udalo? › Re: Czy to Wam sie udalo?
  • Data: 2005-09-16 06:13:31
    Temat: Re: Czy to Wam sie udalo?
    Od: "AterPanthera" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > kombinuje aby
    > jednoczesnie dalej studiowac na dziennych i odbywac staz [dostajac
    jednoczesnie
    > zawrotna kwote 450 zeta od urzedu ;)]. Generalnie, przejscie na zaoczne
    nie
    > powinno byc problemem tylko troche szkoda kasy i zdrowia przenoszac sie na
    3
    > roku na zaoczne koncze studia lic. z papierkiem jako zaoczniak. No ale
    nic,
    > jesli takie pieprzniete zasady to trudno.

    Hmm, ale czy na pewno opłaca ci sie przechodzic na zaoczne i placic za
    studia + dostawac 450 zl., niz nie placic nic za studia i nic nie dostawac?
    Przeciez semestr uczelniany to 4-5 miesiecy, czyli 4-5 x 450 = 1800 - 2250
    zl. Nie wiem gdzie studiujesz, ale z tego co sie orientuje, to za studia
    zaoczne placi sie minimum wlasnie tyle za pol roku (w zaleznosci od
    kierunku, bo zdarza sie i 6000). Skoro staz zalatwiales bezposrednio z
    firma, to nie bedzie chyba problemu, by odbyc bezplatny staz :)

    pozdr.,

    AP