PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to Wam sie udalo? › Re: Czy to Wam sie udalo?
  • Data: 2005-09-16 08:38:17
    Temat: Re: Czy to Wam sie udalo?
    Od: d...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm, ale czy na pewno opłaca ci sie przechodzic na zaoczne i placic za
    > studia + dostawac 450 zl., niz nie placic nic za studia i nic nie dostawac?
    > Przeciez semestr uczelniany to 4-5 miesiecy, czyli 4-5 x 450 = 1800 - 2250
    > zl. Nie wiem gdzie studiujesz, ale z tego co sie orientuje, to za studia
    > zaoczne placi sie minimum wlasnie tyle za pol roku (w zaleznosci od
    > kierunku, bo zdarza sie i 6000). Skoro staz zalatwiales bezposrednio z
    > firma, to nie bedzie chyba problemu, by odbyc bezplatny staz :)

    Bezplatny staz nie wchodzi w rachube, bo mnie nie stac na dojazdy [firma jest w
    innym miescie]. Co do kosztow studiow zaocznych to 1400 za semestr [uniwersytet,
    informatyka]. 6 miesiecy= 1 semestr. Miesiecznie 233 zeta za studia. Po stazu
    planuje prace i na dzienne raczej nie wroce- gdybym jednak chcial to i tak nie
    byloby problemu (do licencjata pol roku, a potem moge zdawac normalnie na
    dzienna magisterke).