PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to Wam sie udalo? › Re: Czy to Wam sie udalo?
  • Data: 2005-09-17 12:06:49
    Temat: Re: Czy to Wam sie udalo?
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    d...@g...pl napisał(a):

    > Bezplatny staz nie wchodzi w rachube, bo mnie nie stac na dojazdy [firma jest w
    > innym miescie]. Co do kosztow studiow zaocznych to 1400 za semestr [uniwersytet,
    > informatyka]. 6 miesiecy= 1 semestr. Miesiecznie 233 zeta za studia. Po stazu
    > planuje prace i na dzienne raczej nie wroce- gdybym jednak chcial to i tak nie
    > byloby problemu (do licencjata pol roku, a potem moge zdawac normalnie na
    > dzienna magisterke).
    jezeli firmie na Tobie zalezy, to zalatw sobie staz bezplatny, a dogadaj
    sie, ze jedyne co chcesz to bilet m-czny... Pracodawce wyjdzie to
    znaaacznie taniej niz zwykly pracownik (nawet nie doswiadczony)
    Z drugiej strony zmieniac tryb studiow, aby 'zarobic' jakies 200 zeta -
    bilet m-czny...(czyli miec pewnie ~100pln na reke) IMHO to nie ma
    najmniejszego sensu.. :(

    Pozdrawiam...