PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy można złożyc wypowiedzenie mailem ?

  • 1. Data: 2005-08-02 06:46:49
    Temat: Czy można złożyc wypowiedzenie mailem ?
    Od: "spider" <s...@o...pl>

    Jak w temacie.. , czy oreientuje się ktoś jak to wygląda np w czasie urlopu,
    zwolnienia lekarskiego ?

  • 2. Data: 2005-08-02 06:57:47
    Temat: Re: Czy można złożyc wypowiedzenie mailem ?
    Od: "JacoleX" <...@...biz>

    Użytkownik "spider" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie.. , czy oreientuje się ktoś jak to wygląda np w czasie
    > urlopu, zwolnienia lekarskiego ?

    Z podpisem elektronicznym - ok. Jak kadzy dokument, musi byc podpisany.

    --
    Jacolex

  • 3. Data: 2005-08-02 10:10:57
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dcn4v0$9p8$1@atlantis.news.tpi.pl spider
    <s...@o...pl> pisze:

    > Jak w temacie.. , czy oreientuje się ktoś jak to wygląda np w czasie
    > urlopu, zwolnienia lekarskiego ?
    Mailem IMO nie można, z uwagi na art. 30 § KP. Poza tym jak dowieść, że
    dokument dotarł?
    W czasie urlopu i zwolnienia zasadniczo nie można wypowiedzieć umowy o
    pracę- art. 41 KP (ale uwaga na art. 41^1).

    Jotte

  • 4. Data: 2005-08-02 10:17:54
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dcngql$hfe$1@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@W...pl> pisze:

    > z uwagi na art. 30 § KP.
    art. 30 § 3 KP

    Jotte

  • 5. Data: 2005-08-02 11:12:06
    Od: Marek Lubiński <m...@n...spam.wp.pl>

    "Jotte" <t...@W...pl> wrote in message
    > W wiadomości news:dcngql$hfe$1@news.dialog.net.pl Jotte
    > art. 30 § 3 KP

    Akurat o dostarczenie maila, to prosta sprawa dowiesc - bo mozna zaznaczyc,
    zeby wyslano powiadomienie jak odbiorca otrzyma/przeczyta nasza wiadomosc.

  • 6. Data: 2005-08-02 11:16:56
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marek Lubiński napisał(a):

    > Akurat o dostarczenie maila, to prosta sprawa dowiesc - bo mozna zaznaczyc,
    > zeby wyslano powiadomienie jak odbiorca otrzyma/przeczyta nasza wiadomosc.

    A jak zweryfikujesz odbiorcę, mam na myśli to, że delikwent powie potem, że
    to nie On tylko sprzątaczka? ;)

    j.

  • 7. Data: 2005-08-02 11:24:37
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    Marek Lubiński <m...@n...spam.wp.pl> napisał(a):

    > Akurat o dostarczenie maila, to prosta sprawa dowiesc - bo mozna zaznaczyc,
    > zeby wyslano powiadomienie jak odbiorca otrzyma/przeczyta nasza wiadomosc.

    A odbiorca kliknie "Nie wysyłaj", jak np. ja zawsze odruchowo robię.

    --
    JoP

  • 8. Data: 2005-08-02 11:28:26
    Od: Rjak <r...@o...pl>

    w <news:dcnke7$e8t$1@inews.gazeta.pl>
    Marek Lubiński napisał(a):

    > Akurat o dostarczenie maila, to prosta sprawa dowiesc - bo mozna
    > zaznaczyc, zeby wyslano powiadomienie jak odbiorca
    > otrzyma/przeczyta nasza wiadomosc.

    No niestety, takie potwierdzenie zalezy tylko od dobrej woli odbiorcy. Ja
    najczesciej nie wysylam potwierdzen, mimo prosby o nie. A mail przeciez zawsze
    mogl sie gdzies zgubic...

  • 9. Data: 2005-08-02 13:57:18
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dcnke7$e8t$1@inews.gazeta.pl Marek Lubiński
    <m...@n...spam.wp.pl> pisze:

    > Akurat o dostarczenie maila, to prosta sprawa dowiesc - bo mozna
    > zaznaczyc, zeby wyslano powiadomienie jak odbiorca otrzyma/przeczyta
    > nasza wiadomosc.
    Do tego, co słusznie napisali pozostali grupowicze dodam, że mail
    potwierdzajacy odebranie wiadomości nie ma wartości dokumentu.

    Jotte

  • 10. Data: 2005-08-03 09:57:09
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Jotte napisał(a):
    > W wiadomości news:dcn4v0$9p8$1@atlantis.news.tpi.pl spider

    > W czasie urlopu i zwolnienia zasadniczo nie można wypowiedzieć umowy o
    > pracę- art. 41 KP (ale uwaga na art. 41^1).

    Może niesłusznie, ale domniemuję, że spider jest pracownikiem, a nie
    pracodawcą, więc zawarte w podanym przez Ciebie artykule 41 KP
    ograniczenia jako żywo go nie obowiązują.
    Czyli, odpowiedź na tę część jego pytanie brzmieć powinna:
    Pracodawca nie może - poza wyjątkiem opisanym w art. 41^1.
    Pracownik może jak najbardziej.

    pozdrawiam

    Zbyszek