PracaGrupypl.praca.dyskusje › Huawei - opinie

  • 1. Data: 2005-08-01 19:05:54
    Temat: Huawei - opinie
    Od: "Szymon Błażej Panasewicz" <s...@e...pw.edu.pl>

    Witam,

    Bylem wlasnie na rozmowie o prace w chinskiej firmie telekomunikacyjnej
    Huawei na stanowisku UMTS Engineer. Moge zaczac robotke, ale sie mocno
    zastanawiam. Moze ktos pracuje, pracowal w ww. firmie w Warszawie lub gdzies
    na swiecie i moze sie podzielic swoimi spostrzezeniami (atmosfera, system
    szkolen i awansow). Placa na poczatek nie jest jakos specjalnie ciekawa
    (3500 brutto), w obecnej ma kolo 3000 netto (ale w polaczeniu czesc umowa o
    prace, czesc umowa zlecenie).
    Wszelkie uwagi mile widziane,

    Pozdrawiam,
    Szymon

  • 2. Data: 2005-08-02 08:15:02
    Temat: Re: Huawei - opinie
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Szymon Błażej Panasewicz" <s...@e...pw.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:dclrqj$qvn$1@julia.coi.pw.edu.pl...
> [...]
    > szkolen i awansow). Placa na poczatek nie jest jakos specjalnie ciekawa
    > (3500 brutto), w obecnej ma kolo 3000 netto (ale w polaczeniu czesc umowa

    witam,

    możesz przy okazji podać aktualny numer do Huawei?

    Ponoć zmieniali siedzibę, stare telefony milczą a nowych nie mogę wyguglać.

    pozdrawiam
    m.

  • 3. Data: 2005-08-02 10:44:23
    Od: "Szymon" <s...@e...pw.edu.pl>

> [...]
    >
    > możesz przy okazji podać aktualny numer do Huawei?
    >
    > Ponoć zmieniali siedzibę, stare telefony milczą a nowych nie mogę

    Hej,

    Nie znam telefonow na biurka, bo zawsze wchodzily w gre numery komorkowe.
    Przeniesli sie niedawno do Sienna Center, ulica Sienna 73/75.

    Pozdrawiam,
    Szymek

    PS. Moze ktos sie wypowie odnosnie meritum sprawy :)

  • 4. Data: 2005-08-02 11:06:01
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Szymon" <s...@e...pw.edu.pl> napisał w wiadomości

    > PS. Moze ktos sie wypowie odnosnie meritum sprawy :)

    Dzięki za namiary. Nie pracowałem w Huawei ale miałem z nimi styczność jako
    HR. Nie znam warunków pracy, ale wnioskuję z badań, że są dobre i że mocno
    inwestują w swoich ludzi. Zaznaczam - są to moje przypuszczenia, być może za
    daleko idące wnioski.

    pozdrawiam
    m.