PracaGrupypl.praca.dyskusje › policja - warunki zatrudnienia

  • 1. Data: 2005-08-02 06:42:33
    Temat: policja - warunki zatrudnienia
    Od: "Waldi" <a...@w...pl>

    Witam
    Nie wiecie, na jakich warunkach podejmuje sie prace w policji? Teraz ma byc
    prowadzony nabor, niestety na stronie policji pisza tylko o procesie
    rekrutacyjnym, natomiast o warunkach zatrudnienia niewiele. Interesuje mnie:
    - wynagrodzenia
    - zasady przydzielania urlopow
    - mozliwosci zmiany pracy (czy nie ma jakichs utrudnien przy zwalnianiu sie)
    - jakies szczegolne przywileje/obowiazki wynikajace ze sluzby (napewno
    jakies sa...)

    Pozdrawiam
    Waldek

  • 2. Data: 2005-08-02 23:29:40
    Temat: Re: policja - warunki zatrudnienia
    Od: "Anna Domal" <a...@T...pl>

    Użytkownik "Waldi" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prowadzony nabor, niestety na stronie policji pisza tylko o procesie
    > rekrutacyjnym, natomiast o warunkach zatrudnienia niewiele.

    Było o tym dużo w Wyborczej w poniedziałek tydzień temu. Może ktos z
    znajomych kto kupuje Wyborczą dla ogłoszeń bedzie miał akurat ten numer.

    Interesuje mnie:
    > - wynagrodzenia

    Wydaje mi sie że pisało się w Wyborczej 2100. mogę się mylić.

  • 3. Data: 2005-08-03 09:39:03
    Od: " Benito" <n...@N...gazeta.pl>

    Waldi <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > - jakies szczegolne przywileje/obowiazki wynikajace ze sluzby (napewno

    Prosze bardzo - z lodzkiej prasy:
    http://lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/502568.html

    Procedura jest teraz dluga i wieloetapowa - niezaliczenie danego etapu
    skutkuje obrzuceniem kandydata. Tutaj masz szczegoly:
    http://www.policja.pl/rekrutacja/informator.html
    najlepsze jest to:
    http://www.policja.pl/rekrutacja/test_sprawnosci.htm

    Benito

  • 4. Data: 2005-08-03 19:28:05
    Od: "MG42" <m...@g...pl>

    > - wynagrodzenia

    ok. 1700 brutto (ogłoszenie na Komendzie w Sosnowcu)

    > - jakies szczegolne przywileje/obowiazki wynikajace ze sluzby (napewno
    > jakies sa...)

    darmowe szczepionki, L-4 płatne 100% no i możesz nosić pałkę

  • 5. Data: 2005-08-04 11:08:55
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    Użytkownik "MG42" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ok. 1700 brutto (ogłoszenie na Komendzie w Sosnowcu)

    > darmowe szczepionki, L-4 płatne 100% no i możesz nosić pałkę
    i jak bedziesz za bardzo dociekliwym psem to kulka w łeb
    nie dzieki za 2000 brutto to niech dalej szukaja frajerów

  • 6. Data: 2005-08-06 12:00:43
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 3 Aug 2005 01:29:40 +0200, "Anna Domal"
    <a...@T...pl> wrote:

    >Było o tym dużo w Wyborczej w poniedziałek tydzień temu. Może ktos z
    >znajomych kto kupuje Wyborczą dla ogłoszeń bedzie miał akurat ten numer.
    Ew. w bibliotece publicznej znajdzie :) albo w biurze ogloszen
    Wyborczej :)

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum