  • Data: 2004-10-29 05:09:11
    Temat: Re: gwoli ścisłości
    Od: PepedB <P...@p...atowyw.al> szukaj wiadomości tego autora

    gromax wrote:

    > co to jest Cola? chodzi ci o bakterię? drugie zdanie sugeruje napój zbliżony
    > do pepisi, czyli pewnie pepsi-coli. A więc rozumiem, że masz na myśli
    > Coca-Colę.
    >

    > sorry. nie mogłem sie powstrzymać. ale juz od dawna, jak ide do sklepu,
    > widze że jest i coca- i pepsi - to proszę skrótowo "kolę" i jak ktoś mi
    > podaje coca-cole to udaję śmiertelnir obrażonego bo ja chciałem kolę, ale
    > pepsi a nie coca. kola to kola. może być pepsi, coca, może być i inna ....

    Nawet nie wiesz jak obrażają się w spożywczakach klienci, którym na
    żądanie "Koli" próbóje się wyjaśniać o jaką "colę" chodzi, a już nie daj
    Bóg, żeby podać Pepsi. Od razu z oburzeniem leci tekst w rodzaju:
    "przecież mówiłem, _kola_", co ma wszystko wyklarować biednemu
    sprzedawcy ;))

    --
    Pozdrawiam, Marcin
    "Kto żyje bez szaleństwa mniej jest rozsądny niz mniema."