PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy ktos znalazl prace bez znajomosci w samorzadzie??

  • 1. Data: 2002-10-29 15:29:17
    Temat: Czy ktos znalazl prace bez znajomosci w samorzadzie??
    Od: "ssaraara" <s...@p...fm>

    J nie znam takiego, a Wy?

  • 2. Data: 2002-10-29 16:01:06
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    ssaraara <s...@p...fm> wrote:
    > J nie znam takiego, a Wy?

    Ja jestem taki (ale to bylo ostatnio lata temu, ale za to nie raz)
    i znam takie osoby (a to z calkiem niedawna).

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek

  • 3. Data: 2002-10-29 17:29:08
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > J nie znam takiego, a Wy?

    o przepraszam, znam jedna wsadzoną przez prezydenta a drugą znam, bo
    promotor tam pracował !
    ;-)))

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 4. Data: 2002-10-29 23:00:06
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "ssaraara" <s...@p...fm> wrote in news:apm9gg$84q$1@info.cyf-
    kr.edu.pl:

    > J nie znam takiego, a Wy?

    Prosze, nie stosuj takich skrotow myslowych. Niektorym (np. mi) "samorzad" kojarzy
    sie
    wylacznie z ostatnimi wyborami. Dopiero po chwili zrozumialem o co chodzi.

    W.

  • 5. Data: 2002-10-31 08:06:42
    Od: "Michał Krzemiński" <k...@s...pl>

    Użytkownik "ssaraara" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    > J nie znam takiego, a Wy?

    Ja dostalem w UM na Śląsku. :)

    Zgłosiłem się z ogłoszenia w gazecie i przeszedłem proces rekrutacji. 2
    rozmowy kwalifikacyjne i 3 miesięczny okres próbny.
    Pracuję już 2 rok i nie znałem wcześniej nikogo z UM.

  • 6. Data: 2002-10-31 21:01:22
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    "Michał Krzemiński" w news:apqobo$lh3$1@zeus.polsl.gliwice.pl napisał(a):

    > Ja dostalem w UM na Śląsku. :)

    Faktycznie ladnie wyglada ten Posting Host :) Skoro juz tam pracujesz to
    moze dasz cynk, czy jest jakis wolny wakat? ;)

    pozdrawiam
    Greg

  • 7. Data: 2002-11-09 01:29:19
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Greg zamieszkała pod adresem
    <o...@f...sos.com.pl> napisała:

    > Faktycznie ladnie wyglada ten Posting Host :) Skoro juz tam pracujesz
    > to moze dasz cynk, czy jest jakis wolny wakat? ;)

    Na razie nie może dać cynku, bo ma same zajęte wakaty ;-)

    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 8. Data: 2002-11-09 09:15:36
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    "Xena" w news:aqho8q$69q$1@news.tpi.pl napisał(a):

    > Na razie nie może dać cynku, bo ma same zajęte wakaty ;-)

    Ty sie Xena slowek nie czepiaj tylko idz pracowac nad statystyka wiadomej
    grupy ;)

    pozdrawiam
    Greg

  • 9. Data: 2002-11-09 13:09:55
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    <o...@f...sos.com.pl> napisała:

    > Ty sie Xena slowek nie czepiaj tylko idz pracowac nad statystyka
    > wiadomej grupy ;)

    ostatnie wyniki wskazuja na to, że nie usze się tam az tak starać,
    kierownictwo mam ;-)

    --
    Pozdrówka
    Tatiana