PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest jakas praca dla młodzierzy? › Re: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
  • Data: 2002-05-19 18:51:39
    Temat: Re: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
    Od: "Tomasz T. Żuchniewicz" <t...@m...to> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2002-05-19 19:51, Użytkownik Efro napisał:

    > Nalezy prownac Grecje i Hiszpanie, oba ta kraje podobnie startowaly
    > z tego co pamietam Grecja intensywnie wspierala budownictwo i socjal.
    > I co teraz z tego ma?? Tam sie zyje o wiele gorzej niz u nas, gdyby nie to
    > ze jest tam cieplo to bylaby tragedia...

    Dziękuję Efro. Nie wiedziałem, że w Grecji tak jest (czytaj: źle).
    Opierałem sie na opiniach innych osób. Ale to oznacza, że kolega "irek"
    też nie ma do końca racji... W końcu Grecja jest w Unii Europejskiej.
    Fakt, popierała socjalizm ale dość szybko przestała (stąd wielu Greków w
    Polsce- to ci, co nadal popierali).

    --

    Tomek

    tel: +48501-300-166 GG: 1316898

    Bladą nieudolność wiszącą na drzewie.<<<
    ---Biblia Szatana---