PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy Fryzjerka ma szanse na dobre zarobki w okolicy sredniej?

  • 1. Data: 2006-10-21 17:45:51
    Temat: Czy Fryzjerka ma szanse na dobre zarobki w okolicy sredniej?
    Od: "Piotr Kowalski" <n...@W...gazeta.pl>

    Witam, moja kolezanka przyjechala do warszawy z malego miasta; jest 2 lata po
    szkole, ma tytul czeladnika, sporo szkolen i 2 letnie doswiadczenie i
    niewatpliwie fach w reku.

    Jak ja przekonac, zeby nie wyjezdzala z polski? (planuje wyjechac do irlandii)
    Oglosilem ja juz w paru serwisach, dodalem zdjecie, cennik i takie tam...

    Jak jest w salonami? Czy taka dziewczyna ma szanse na zatrudnienie i zarobki
    powyzej 3tys. zl? (srednia warszawska to cos okolo 4 chyba z tego co
    slyszalem) Tyle mysle przekonaloby ja zeby zostala w polsce.

    Z gory dziekuje Wam za pomoc. Mam nadzieje, ze nie odbieracie tego jak
    reklame. Dziekuje

    --
    Piotr

  • 2. Data: 2006-10-21 18:01:48
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    tak ma szanse jak sama zalozy wlasna firme

  • 3. Data: 2006-10-21 22:44:44
    Od: MK <X...@p...fm>

    Piotr Kowalski napisał(a):

    > Jak jest w salonami? Czy taka dziewczyna ma szanse na zatrudnienie i zarobki
    > powyzej 3tys. zl? (srednia warszawska to cos okolo 4 chyba z tego co
    > slyszalem) Tyle mysle przekonaloby ja zeby zostala w polsce.

    szansa by była jakby przyjezdni nie zaniżali zarobków.
    W 1988 była taka sytuacja, przyjechało czterech gości (znajomi)po
    studiach z Olsztyna wynajeli jedno miesznkanie i zatrudnili się jako
    informatycy za 1200 PLN. I odrazu u mnie w fimie spadła płaca z 2200 na
    1200 z czego ja aby uwolnić się od starych płaciłem za wynajęcie
    mieszkania 1000 PLN do puki znajomi z Olsztyna się nie pojawili wszystko
    było OK.

    MK

  • 4. Data: 2006-10-21 23:02:18
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Piotr Kowalski wrote:
> [...]
    > powyzej 3tys. zl? (srednia warszawska to cos okolo 4 chyba z tego co
    > slyszalem) Tyle mysle przekonaloby ja zeby zostala w polsce.

    Z czasow studenckiego wspolmieszkania z ludzmi z branzy kosmetycznej
    pamietam, ze bardzo dobre zarobki w tej branzy maja tylko ludzie
    posiadajacy wlasny salon lub udzialy w nim albo ci pracujacy w naprawde
    ekskluzywnych salonach, stawiajacych wysokie wymagania. Poniewaz
    inwestycja w lokal i sprzet jest w tym przypadku dosc znaczaca, to
    zarobienie za granica na te inwestycje i potem powrot to chyba
    najbardziej sensowna strategia; zarobkami w przecietnym polskim salonie
    przez lata na to nie uzbiera.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 5. Data: 2006-10-23 10:24:59
    Od: mbn <m...@p...onet.pl>

    MK napisał(a):

    > mieszkania 1000 PLN do puki znajomi z Olsztyna się nie pojawili wszystko

    ale może oni mieli maturę z polskiego?
    MSPANC