PracaGrupypl.praca.dyskusje › legnicki ciul

  • 1. Data: 2006-10-20 19:48:23
    Temat: legnicki ciul
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    Pisze to bo mam osobiste porachunki z fajtlapa z powstanców slaskich
    co lize d...py labedziom ahaha
    Powiem ci tyle, ze kiedys nie unikniesz tej konfrontacji, ktora ja
    wygram. I zobaczysz jak po d..pie dostaniesz, ty glupi oczodole , wraz
    z lysina co mozg zgubil z wlosami i tym petakiem, co ma rozum
    kaczki.Ponoc widziano kaczke jak bedac na bezrobociu plywala w szambie
    hahaha

  • 2. Data: 2006-10-20 19:51:28
    Temat: Re: do legnickiego matoła
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    A te stara s...ka to niech idzie do muzeum, bo mi zalezy na mlodszych.

  • 3. Data: 2006-10-21 09:40:52
    Temat: DO MUZEUM !
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    Niech idzie podpierac sciany o ile sie jeszcze do czegos nadaje poza
    sprzataniem