PracaGrupypl.praca.dyskusjeCoś na pokrzepienie serc czyli - kto nie miał znajomości a dostał pracę? › Re: Coś na pokrzepienie serc czyli - kto nie miał znajomości a dostał pracę?
    From: ErkA <U...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Coś na pokrzepienie serc czyli - kto nie miał znajomości a dostał
    pracę?
    Date: Wed, 22 Jan 2003 09:55:54 +0100

    M napisał(a):

    > A może z tego, że mimo wyższego wykształcenia i doświadczenia
    > zbieranego już w czasie studiów, jedynymi ofertami pracy jakie
    > dostaję są praca na czarno lub umowę zlecenie?

    moze sie czepiam, ale co jest zlego w umowie zlecenie? Jak szukasz
    tylko etaciku to powodzenia...o wiele latwiej pracodawcy jest zatrudnic
    Cie na um. zlecenie niz o prace - wiec sie nie dziw i nie miej do nich
    pretensji, tylko do kraju, w ktorym zyjesz...do rzadzacych, do Kolodki,
    ktory uwaza, ze polscy przedsiebiorcy sa zbyt malo obarczeni
    podatkami.... ;( A to polska wlasnie...

    //nie jestem pracodawca...

    --
    pozdrawiam rafi
    [winietki i w ogole podatki od podatkow...]