PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co zrobilibyście na moim miejscu?

  • 11. Data: 2003-01-10 10:45:31
    Temat: Re: Co zrobilibyście na moim miejscu?
    Od: "Daniel_I" <danielei@/tnij/poczta.onet.pl>

    "Ela" <e...@w...pl> wrote in message
    news:avm7fh$vl4$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Widze, że choć jedna rozsadna odpowiedź. Jak mozna nazywać kogos oszustem
    > skoro ZUS co miesiac zabiera nam z pensji duże pieniądze - teraz je po
    > prostu odbierasz i nikt nie jest oszukiwany ani okradany.

    To jest *ubezpieczenie* - czyli aby otrzymać pewną kwotę z tegoż
    ubezpieczenia, należy spełnić określone warunki (w tym przypadku
    chodzi o faktyczną chorobę). Skoro zaś mowa jest o sytuacji, w
    której te warunki już nie zachodzą, to mamy do czynienia z
    *wyłudzeniem*. Jest to oszustwo - i ten fakt dyskusji nie podlega,
    zaś okradani są inni, którzy opłacają składki na ubezpieczenie
    zdrowotne w ZUS.

    Pozdrawiam,

    D.

  • 12. Data: 2003-01-10 11:01:37
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <4...@n...onet.pl> e...@w...pl napisał(a):

    > Gdyby przez wszystkie te lata firma postępowała wobec mnie uczciwie może ja też
    > byłabym teraz uczciawa a tak, to ... A poza tym uważasz że to jest uczciwe że
    > firma dała mi jeszcze miesiąc przed wypowiedzeniem obniżkę pensji, uzasadniając
    > to utrzymaniem stanowisk?

    Ale mnie gówno obchodzi Twoja firma i Twoje problemy, mnie obchodzi to,
    że okradasz mnie i dodatkowo nie widzisz w tym nic złego.
    --
    Samotnik

  • 13. Data: 2003-01-10 11:07:03
    Od: "Ela" <e...@w...pl>

    Napisz mi co zrobiłabys w mojej sytuacji : bez pracy, całą rodzine straciłam
    w ciagu jednego miesiaca, konto zerowe ( oczyswiscie złodzieje chodza na
    wolnosci bo to zgodne z prawem).

  • 14. Data: 2003-01-10 11:09:44
    Od: "Ela" <e...@w...pl>

    Dziwne, że nie widzisz jak państwo Cie na kazdym kroku okrada.

    Ela
    .

  • 15. Data: 2003-01-10 11:09:47
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

    > zaś okradani są inni, którzy opłacają składki na ubezpieczenie
    > zdrowotne w ZUS.

    przede wszystkim nie zdrowotne a chorobowe a ja osobiscie
    wole zeby moje pieniadz z tego poszly na czyjes konto a nei
    na marmury dla instytucji ( tlumaczycie zdzierstwo zusu
    cudzymi problemami, bo chyba kazdy stara sie zalatwic swoja
    sprawe tak zeby wyszlo jak najlepiej dla neigo, wiec nie
    oskarzajcie nadmiernie dziewczyny , ktora przeciez miala
    prawo do tego zwolnienia)

  • 16. Data: 2003-01-10 11:22:04
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

  • 17. Data: 2003-01-10 11:34:53
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <avm9gk$kgn$1@absinth.dialog.net.pl> Ela napisał(a):
    > Dziwne, że nie widzisz jak państwo Cie na kazdym kroku okrada.

    To też widzę, ale to nie znaczy, że dlatego Eli wolno mnie (i innych) okradać.
    Zdajesz sobie sprawę, jakie straszliwe pieniądze pochłaniają L4 i jaki
    procent z nich jest lipny? I dlaczego potem pracodawcy nawet na
    prawdziwą poważną chorobę reagują natychmiastowym wypowiedzeniem,
    wyczuwając, nauczeni przykrymi doświadczeniami, kolejnego symulanta?! Bo
    taka Ela ciągnie n-ty miesiąc na zwolnieniu i zastanawia się, czy znowu
    sobie nie załatwić. No comments.
    --
    Samotnik

  • 18. Data: 2003-01-10 11:42:56
    Od: "Ela" <e...@w...pl>

    Jesli chodzi o moja osobę to byłam rzeczywiscie chora.
    .

  • 19. Data: 2003-01-10 11:54:41
    Od: "ania-mania" <n...@h...co.za>

    "Ela" <e...@w...pl> wrote in message
> [...]
    straciłam
    > w ciagu jednego miesiaca, konto zerowe ( oczyswiscie złodzieje chodza na

    Współczuję z powodu tragedii jaką przeżyłaś ale Twój dramat nie powienien
    być zachętą żeby jakaś zdrowa pani siedziałą sobie na zwolnieniu z które my
    oraz Ty także płacimy.
    pozdrawiam
    ania

  • 20. Data: 2003-01-10 11:57:58
    Od: "PASQUALE" <p...@p...com>

    > rozsadna analogia jednakze mi sie tutaj nasuwa: uczciwy proces
    > zlodzieja a lincz.
    >
    > ty dzialasz w ramach linczu - sama kreujac "sprawiedliwosc".

    Nie pochwalam symulowania.
    Z drugiej strony z przykroscia stwierdzam, ze na "sprawiedliwosc" w naszym
    panstwie nie mozna liczyc. Ryba gnije od glowy. A takiego nastawienia uczy
    nas chocby nasza elita rzadzaca. Czasem odechciewa mi sie byc przykladnym i
    uczciwym obywatelem gdy slysze, ze w naszym sejmie ustawe mozna sobie po
    prostu kupic.