PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co zrobić żeby zarobić

  • 11. Data: 2006-05-09 07:24:40
    Temat: Re: Co zrobić żeby zarobić
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    s...@m...com wrote:
    > nie szukam "pracy" za najniższe ustawowe wynagrodzenie lub coś koło tego,
    > tylko szybkiego sposobu zarobienia dużych pieniędzy, ktore pozwolą mi na
    > swobodne i wygodne życie. nie musi to byc legalny sposob, ale dajacy duze
    > prawdopodobienstwo sukcesu, więc jakiekolwiek gry hazardowe itp odpadają.
    > zna ktos cos takiego? od razu zaznaczam ze nie mam zadnego kapitału, czyli
    > start od przyslowiowego zera.

    Polecam:
    "Poradnik młodego biznesmena z branży softłerowej"
    Dick Unfriendly (Bajtek 6/96)
    Mozna chyba znaleźć w którymś numerze Izviestii.
    Tekst nie jest nowy, ale po zmianach technicznych nadal chyba aktualny :P

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 12. Data: 2006-05-09 08:32:39
    Od: rocq <r...@o...pl>

    s...@m...com napisał(a):
> [...]
    > zna ktos cos takiego? od razu zaznaczam ze nie mam zadnego kapitału, czyli

    kurcze, jeszcze nikt mu piramidy nie zaproponowal, dziwne ;] tyle
    ostatnio tego spamu bylo ;];]

    wyjedz do "cywilizowanego" kraju, zarób pieniazki, wroc do Polski i
    zainwestuj ;] moj znajomy w ciagu 5 lat dorobil sie kuuupy szmalu,
    zaczynal od zera,
    jedyny minus to taki, ze ja go aktualnie nie chce znac, z reszta i vice
    versa ;]
    niektorym jak maja fure za 300k to sie chyba cos w glowce gotuje ;]

  • 13. Data: 2006-05-09 09:22:10
    Od: zch28 <z...@u...pl>

    s...@m...com napisał(a):
    > nie szukam "pracy" za najniższe ustawowe wynagrodzenie lub coś koło tego,

    "Bo widzisz Macieju dziwny jest ten świat. Trzeba naprawdę kogoś
    wielkiego w dupę kopnąć żeby się do ciebie szczęście uśmiechnęło"

    zch

  • 14. Data: 2006-05-09 09:22:46
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <s...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    odpadają.
    > zna ktos cos takiego? od razu zaznaczam ze nie mam zadnego

    1) sprzedaj nerkę
    2) zostań kurwą albo politykiem
    3) ogłaszają się tutaj panowie oferujący 2000 tygodniowo za czytanie
    maili, w ostateczności to może być coś dla Ciebie :)

    e.

  • 15. Data: 2006-05-09 11:19:00
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "rocq" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    (...)
    > niektorym jak maja fure za 300k to sie chyba cos w glowce gotuje ;]

    niestety, bywa gorzej, niektórym wystarczy mały sklepik, dwóch pracowników i
    buda za 70k w leasingu, żeby zamienić się w jaśnie wielmożnych dobrodziejów...

    e.

  • 16. Data: 2006-05-09 12:36:27
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "mgl" <a...@f...email.com> napisal w wiadomosci

    > kariera w stylu GTA? ;)

    Coz, kolega stwierdzil, ze moze nie byc legalnie ;)... No chyba, ze okaze
    sie zaraz, ze nie dosc, ze brak kasy, pomyslow i srodkow, to i miesni na
    machanie kijem tez nie ma:P