PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co zrobić żeby zarobić

  • 1. Data: 2006-05-08 15:18:07
    Temat: Co zrobić żeby zarobić
    Od: s...@m...com

    nie szukam "pracy" za najniższe ustawowe wynagrodzenie lub coś koło tego,
    tylko szybkiego sposobu zarobienia dużych pieniędzy, ktore pozwolą mi na
    swobodne i wygodne życie. nie musi to byc legalny sposob, ale dajacy duze
    prawdopodobienstwo sukcesu, więc jakiekolwiek gry hazardowe itp odpadają.
    zna ktos cos takiego? od razu zaznaczam ze nie mam zadnego kapitału, czyli
    start od przyslowiowego zera.

  • 2. Data: 2006-05-08 16:57:05
    Temat: Re: Co zrobić żeby zarobić
    Od: Cezary Morga <c...@d...pl>

    s...@m...com wrote:

> [...]
    > zna ktos cos takiego? od razu zaznaczam ze nie mam zadnego kapitału, czyli

    ROTFL
    --
    ---
    Cezary Morga

  • 3. Data: 2006-05-08 17:54:07
    Od: "MarlonB" <małpa@wieloryb.kom>

    Użytkownik <s...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > zna ktos cos takiego? od razu zaznaczam ze nie mam zadnego kapitału, czyli

    Jedno już masz, więc nie jest źle - głupote. Teraz pozostaje Ci tylko czekać
    na szczęście.

    M.

  • 4. Data: 2006-05-08 19:47:36
    Od: s...@m...com

    > Użytkownik <s...@m...com> napisał w wiadomości
    > >

    > Jedno już masz, więc nie jest źle - głupote. Teraz pozostaje Ci tylko czekać
    > na szczęście.

    madrzejszy to ty nie jestes, najwyzej miales wiecej szczescia w zyciu

  • 5. Data: 2006-05-08 20:34:18
    Od: "MarlonB" <małpa@wieloryb.kom>

    > madrzejszy to ty nie jestes, najwyzej miales wiecej szczescia w zyciu

    Eeee... Ja wiem swoje :)

    M.

  • 6. Data: 2006-05-08 21:22:56
    Od: s...@m...com

    > Użytkownik <s...@m...com> napisał w wiadomości

    > Eeee... Ja wiem swoje :)

    A Ja swoje ;)

  • 7. Data: 2006-05-08 21:24:03
    Od: "Tomek" <s...@n...pl>

> [...]
    > zna ktos cos takiego? od razu zaznaczam ze nie mam zadnego kapitału, czyli

    Może spróbuj w polityce, tam większość zaczynała od zera

    Tomek

  • 8. Data: 2006-05-08 21:41:32
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-05-08 23:24:03 +0200, "Tomek" <s...@n...pl> said:

    > Może spróbuj w polityce, tam większość zaczynała od zera
    >
    > Tomek

    I nadal są zerami. Niestety (dla nas).

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 9. Data: 2006-05-09 06:38:39
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > zna ktos cos takiego? od razu zaznaczam ze nie mam zadnego kapitału, czyli

    Kup giwere... Aha, nie masz kapitalu, no to wystrugaj kij bejzbolowy, a
    giwery szybko sie dorobisz.
    MSPANC :D

  • 10. Data: 2006-05-09 06:58:03
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    clockworkoi wrote:
    > Kup giwere... Aha, nie masz kapitalu, no to wystrugaj kij bejzbolowy, a
    > giwery szybko sie dorobisz.
    > MSPANC :D

    kariera w stylu GTA? ;)

    --