PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo za paranoja w tym kraju szukac pracy??? › Re: Co za paranoja w tym kraju szukac pracy???
  • Data: 2005-07-05 09:21:37
    Temat: Re: Co za paranoja w tym kraju szukac pracy???
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Kira [Tue, 05 Jul 2005 11:16:33 +0200]:

    > To jest transakcja. Podaje sie cene. Kropka.

    No dobra, bedzie rozwiniecie ;-)

    Po co mam sobie zawracac glowe dyskutujac o jakims
    re-we-la-cyj-nym produkcie, jesli on kosztuje 1mln
    a ja mam na koncie 50zl?

    Tak samo: po co mam tracic czas rozmawiajac o pracy,
    za ktora proponuja 1000zl/m-c, skoro doskonale wiem
    ze za te pieniadze to ja z lozka nie wstane?

    Zostawianie tak podstawowej jak wynagrodzenie sprawy
    na sam koniec rozmow, to najczesciej strata czasu nie
    tylko kandydata, ale tez i rekrutujacego.

    Kira