PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo za paranoja w tym kraju szukac pracy??? › Re: Co za paranoja w tym kraju szukac pracy???
  • Data: 2005-07-05 09:34:14
    Temat: Re: Co za paranoja w tym kraju szukac pracy???
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości
    news:dadjon$qek$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Po co mam sobie zawracac glowe dyskutujac o jakims
    > re-we-la-cyj-nym produkcie, jesli on kosztuje 1mln
    > a ja mam na koncie 50zl?
    >
    > Tak samo: po co mam tracic czas rozmawiajac o pracy,
    > za ktora proponuja 1000zl/m-c, skoro doskonale wiem
    > ze za te pieniadze to ja z lozka nie wstane?

    A po co masz od razu pytać o cenę produktu, nie znając ani jednej jego
    zalety? Chyba tylko po to, żeby go nie kupić. To jeszcze większa strata
    czasu.

    O poziomie kultury zaproszenia kandydata np. z Bielska Białej do Warszawy
    albo z Wrocławia do Krakowa tylko po to, żeby za 5 minut się z nim pożegnać
    nie wspomnę. Podobnie rzecz ma się ze sprowadzeniem jego przygotowań, prób
    zaprezentowania się od jak najlepszej strony, zbierania informacji o firmie,
    wybulania kasy na przejazdy do krótkiego pytania "ile pan chce?".

    Nie traktuj tego jako zaczepki ani krytyki. Ja nie wiem, czy powyższy opis
    do Ciebie pasuje.
    Ale jeśli pasuje to zastanów się czy i Ty nie przyczyniasz się również do
    tego, jak źle rekrutujący postrzegani są przez kandydatów? Bo ponoć
    chciałabyś rozstrzelać wszystkich HR-ów, ale kto wie, czy ostatniej kuli nie
    powinnaś zachować dla siebie?

    pozdrawiam
    Maciek