PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo za paranoja w tym kraju szukac pracy??? › Re: Co za paranoja w tym kraju szukac pracy???
  • Data: 2005-07-05 09:39:51
    Temat: Re: Co za paranoja w tym kraju szukac pracy???
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Maciek Sobczyk [Tue, 5 Jul 2005 11:34:14 +0200]:

    > A po co masz od razu pytać o cenę produktu, nie znając
    > ani jednej jego zalety?

    Zeby sprawdzic, czy mnie w ogole na ten produkt stac. Jesli
    mnie nie stac, to nie interesuja mnie zalety -- bo i tak go
    nie kupie, a handlowiec straci tylko czas.

    > Podobnie rzecz ma się ze sprowadzeniem jego przygotowań,
    > prób zaprezentowania się od jak najlepszej strony, zbierania
    > informacji o firmie, wybulania kasy na przejazdy do krótkiego
    > pytania "ile pan chce?".

    A kto sprowadza? :-) Z drugiej strony, nie uwazasz, ze ten
    czlowiek skoro poswiecil juz sporo czasu i pieniedzy, to
    wolalby wiedziec czy istnieje powod dla ktorego sie stara,
    czy wyda jeszcze troche, straci jeszcze troche, a na koniec
    dowie sie, ze proponujesz mu 2.000 mniej niz ma teraz...?

    Nie przesadzaj. Owszem, zaczynanie rozmowy od pieniedzy mija
    sie z celem, bo najpierw przydaloby sie odeslic za co sa te
    pieniadze. Ale zostawianie tematu na sam koniec to jak na
    moj gust wariactwo jest.

    > Bo ponoć chciałabyś rozstrzelać wszystkich HR-ów

    E-e. Nie HRow. Doradcow zawodowych.

    Kira