PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co z ubezpieczeniem zdrowotnym po studiach ?

  • 1. Data: 2003-05-27 21:00:17
    Temat: Co z ubezpieczeniem zdrowotnym po studiach ?
    Od: "Jerry" <j...@d...agh.edu.pl>

    Witam

    Mam takie pytanko:
    Wlasnie koncze studia i znajac nasz rynek pracy nie znajde jej od razu
    ( wiec jak sie ma sprawa z ubezpieczniem zdrowotnym ?
    Czy mozna sie zarejestrowac w urzedzie pracy jako bezrobotny ?
    czy po prostu bede musial sie leczyc z wlasnej kasy :( ?
    Jestem zupelnym laikiem jezeli chodzi o te sprawy wiec jak ktos sie
    orientuje to prosze o odpowiedz

    Pozdrawiam
    Jerry

  • 2. Data: 2003-05-27 21:19:31
    Temat: Re: Co z ubezpieczeniem zdrowotnym po studiach ?
    Od: "Łukasz Prokulski" <l...@N...poczta.onet.pl>

    Jerry <j...@d...agh.edu.pl> popełnił(a) co następuje:
    > Czy mozna sie zarejestrowac w urzedzie pracy jako bezrobotny ?

    Z tego co wiem to trzeba się zarejestrować - zasiłku nie będzie
    oczywiście, ale ubezpieczenie zdrowotne dostajesz.

    LeMUr (też pewnie przyszły bezrobotny...fizyk w dodatku)

    --
    www.lemi.prv.pl
    lprokulski(at)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2003-05-28 07:41:35
    Od: Robert Drozd <r...@s...wawSPAMPRECZ.pl>

    Stało się to Tue, 27 May 2003 23:19:31 +0200, gdy "Łukasz Prokulski"
    <l...@N...poczta.onet.pl> napisał:

    >Jerry <j...@d...agh.edu.pl> popełnił(a) co następuje:
    >
    >Z tego co wiem to trzeba się zarejestrować - zasiłku nie będzie
    >oczywiście, ale ubezpieczenie zdrowotne dostajesz.

    A kiedy się konkretnie trzeba rejestrować? Gdy wygasa waznosc
    studenckiej ksiazeczki zdrowia, czy gdy odbierze sie dyplom?

    pzdr
    Robert

    ps. czy ktos ma pojecie, jak bedzie z przeniesieniem absolwentów do
    rezerwy w tym roku? [bo innej mozliwosci nie wykluczam, ale w nia nie
    wierze, skoro polska armia nie ma na nic srodkow]

    Kiedy mozna sie spodziewac rozporzadzenia ministerstwa?

  • 4. Data: 2003-05-28 08:06:04
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "Robert Drozd" <r...@s...wawSPAMPRECZ.pl> napisał w wiadomości

    > Kiedy mozna sie spodziewac rozporzadzenia ministerstwa?

    W zeszlym roku bylo to gdzies w polowie pazdziernika chyba :-(