PracaGrupypl.praca.dyskusje › Swiadczenie przedemeryt.i dodatkowa praca

  • 1. Data: 2003-05-27 15:52:23
    Temat: Swiadczenie przedemeryt.i dodatkowa praca
    Od: "<bitrate>" <n...@g...pl>

    Witam.
    Szukalem w internecie informacji dot.swiadczenia
    przedemerytalnego i podjecia w tym czasie dodatkowej pracy.

    Znalazlem takie cos:
    Art. 37n
    2. W przypadku podjęcia przez osobę uprawnioną do zasiłku przedemerytalnego
    lub
    świadczenia przedemerytalnego zatrudnienia, innej pracy zarobkowej
    lub pozarolniczej działalności, prawo do pobierania zasiłku
    przedemerytalnego
    lub świadczenia przedemerytalnego ulega zawieszeniu.

    Ale takze na google jakies informacje ze mozna jednak podjac prace.

    Czy ktos z Szanownych moglby mi to wyjasnic.
    Bylbym bardzo wdzieczny.

    --
    pozdrawiam
    jarek

  • 2. Data: 2003-05-27 17:53:59
    Temat: Re: Swiadczenie przedemeryt.i dodatkowa praca
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Szukalem w internecie informacji dot.swiadczenia
    > przedemerytalnego i podjecia w tym czasie dodatkowej pracy.

    np
    osoba rejestruje sie i dostaje SP od dnia 27.05.2003
    z dniem 01.06.2003 podejmuje prace, ktore trwa do 17.07.2003
    nastepnie przestaje pracowac, przynosi do UP swiadectwo a wyplata SP
    jest automagicznie wznawiana z dniem 18.07.2003

    Jean

  • 3. Data: 2003-05-27 20:45:16
    Od: "<bitrate>" <n...@g...pl>

> [...]

    > nastepnie przestaje pracowac, przynosi do UP swiadectwo a wyplata SP
    > jest automagicznie wznawiana z dniem 18.07.2003

    Szczerze mowiac troche sie pogubilem.
    Ja tak zrozumialem ze podales przyklad taki, iz
    1.dostaje SP
    2.zaczynam robote-wstrzymuja mi SP
    3.koncze robote-przynosze zwolnienie-SP znow mi zaczynaja
    placic

    Dobrze to wydedukowalem ? :)

    Juz wiem ze i tak chyba nie mozna tak zrobic :(

    Mam jednak jeszcze jedno pytanie-chyba w nowym watku zaczne
    ale jesli ktos moze to bardzo prosze tutaj :)

    W jakim czasie od podjecia pracy musze to zglosic do UP
    jesli wyplacane mam swiadczenie przedemerytalne?

    --
    jarek