PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urząd Pracy - problem

  • 1. Data: 2003-05-27 11:25:15
    Temat: Urząd Pracy - problem
    Od: e...@p...onet.pl

    Witam,

    bardzo proszę o poradę. 14 maja miałam się stawić po pierwszy zasiłek, ale
    podięłam wcześniej pracę na zlecenie i powiadomiłam Urząd Pracy, że mam umowę
    od 22 kwietnia. Okazało się, że ktoś się zakręcił w firmie i podpisano ze mną
    umowę dopiero 20 maja. Czy należy mi się w tej sytuacji zasiłek, chociaż do
    dnia 14 maja, kiedy się nie stawiłam, czy wszystko już przepadło. Urząd Pracy
    wypisał mnie już ze statusu bezrobotnego, a przecież bezrobotnym jestem od dnia
    20 maja. Proszę o poradę, bo zanim zadzownię, to chciałbym wiedzieć w jakies
    sytuacji jestem.

    Dziękuję

  • 2. Data: 2003-05-27 12:55:52
    Temat: Re: Urząd Pracy - problem
    Od: "Tadeusz Studnik" <t...@w...pl>

    Według mnie jeżeli była przerwa w bezrobociu to wszytkie uprawnienia (a
    przynajmniej zasiłek) wracają po powrocie do bezrobocia.
    Zasiłek nie przysługuje za okres w którym nie jesteś zarejestrowana.

    Pozdrawiam,
    Tadeusz Studnik