PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
    From: "Artur Lato" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to są znajomości?
    Date: Tue, 3 Dec 2002 13:39:29 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@kat01225156.visp.energis.pl
    <art205$7ki$1@news.onet.pl> <arv62f$egi$1@cs.magma-net.pl>
    <as0ce8$t6h$1@news.onet.pl> <as0o09$feq$1@cs.magma-net.pl>
    <3...@p...gazeta.pl> <3...@p...gazeta.pl>
    <as64ih$kan$2@cs.magma-net.pl> <as8ob1$ao6$1@news.onet.pl>
    <as8v06$est$1@news.tpi.pl> <asabkf$t0t$1@news.onet.pl>
    <asac83$g8d$1@news.gazeta.pl> <asb7vo$hm$1@news.onet.pl>
    <asb9mj$mt0$1@news.gazeta.pl> <asbm5j$t5a$1@news.onet.pl>
    <asde8l$kkp$1@news.tpi.pl> <asg4eu$h2n$1@news.onet.pl>
    <ashtk1$ll2$1@news2.tpi.pl>

    Użytkownik Rafal <?@?.?> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ashtk1$ll2$...@n...tpi.pl...
    [...]
    > Po prosty użyteczność z tej pracy (czyli jego subiektywne odczucia
    > zadowolenia) jest niższa. A skoro jest niższa, to będzie też mniej
    pracował.

    I w ten sposób więcej pracy zostanie dla obecnych bezrobotnych.

    [...]
    > Natomiast jeżeli nikt nie ma wpływu na to gdzie idą jego pieniądze, to
    duża
    > większa częśc z nich ucieknie w błoto.
    > I nie mówię tutaj nawet o korupcji, ale o zwykłej niegospodarności - która
    > jest wyjątkowo duża w przypadku publicznych pieniędzy.
    > I nie mów mi, że są tutaj takie mechanizmy jak NIK i inne instutucje
    > kontrolujące. Bo nigdy, ale to nigdy publiczne pieniądze nie będą tak
    dobrze
    > gospodarowane jak prywatne.

    Zdaję sobie sprawę z tych złych stron. Ale w życiu najczęściej
    trzeba podejmować decyzje na zasadzie mniejszego zła.
    Wszystko zależy od tego co kto uważa za mniejsze zło.
    Mnie się wydaje, że najgorsza jest sytuacja, kiedy
    znacząca część społeczeństwa nie ma pracy i środków
    do życia.

    Artur