PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
  • Data: 2002-12-05 14:24:56
    Temat: Re: Co to są znajomości?
    Od: "Rafal" <?@?.?> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Papka <p...@i...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@i...pl...

    > Wszyscy, którzy opowiadają się za tym żeby jednym zabierać pieniądze
    > w postaci podatków, żeby dofinansowywać innych nie zauważają tego, że
    > po przekroczeniu pewnego pułapu jest to skrajnie demotywujące ...

    Wiesz - ja też myślałem, że to jest argument, który może przekonać
    socjalistów. Ale ostatnio przekonałem się, że im o to właśnie chodzi - o
    demotywowanie.
    Dowiedziałem się, że to właśnie jest dobrze, ze z powodu podatków ludziom
    chce się mniej pracować. Bo dzięki temu jest więcej pracy dla
    bezrobotnych...

    Jak nie wierzysz, że tak niektórzy uważają, to poczytaj inne posty w tym
    wątku.

    Rafał