PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
    From: "Astucci" <A...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to są znajomości?
    Date: Thu, 21 Nov 2002 12:01:48 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@212.244.254.218

    > Jakoś nikt nie zwrócił uwagi na DROBNE kłamstwo w jego wypowiedzi.
    Zapomniał
    > on po prostu napisać że większość prac po znajomosci załatwia się przez
    > rodzine i to nie w centrali partyjnej, urzędzie czy firmie państwowej,
    lecz
    > wręcz odwrotnie w firmie prywatnej. Przy tym stwierdzeniu cala dalsza
    reszta
    > jego wypowiedzi jest już bzdurą, więc nie ma o czym dyskutować.

    Przeczytaj sobie kilka postów niżej " Dorita - wreszcie praca "....
    jakoś nie pasuje do Twojej teorii firm "rodzinnych".
    Mój poprzedni pracodawca miał zwyczaj najpierw przychodzić do pracowników,
    z pytaniem czy nie mamy kogoś znajomego na wolne stanowisko i tak samo nie
    pamiętam
    żeby były tam zatrudnione całe rodziny. Zresztą w wielu przypadkach nawet
    nie ma możliwości
    by rodzina mogła Ci pomóc w znalezieniu pracy. Jako informatyk ciężko mi
    liczyć na mamę czy tatę
    bo za ich czasów takiej pracy po prostu nie było. To jest już inny rynek,
    inne realia.