PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
  • Data: 2002-11-21 12:37:51
    Temat: Re: Co to są znajomości?
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yonnie" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:arijbp$ldm$1@news.tpi.pl...
    > Jestem informatykiem programistą.
    Ja też.

    > Mam szczęśliwie pracę, ale zdobyłam ją
    > dlatego, że znam wymagane języki progamowania
    > przez pracodawcę.
    Dowolnego języka programowania nauczę się w tydzień, ostatnio przyswoiłem
    perla w 3 dni. Daj przykład dowolnego języka programowania i co ma być w nim
    napisane, a ja po dwóch tygodniach dostarczę produkt. Co do rzetelności to
    potrafiłem siedzieć w pracy 3 dni i 2 noce żeby na czas zdążyć, wiesz kawa,
    feta etc. projekt skończony na czas, działa i nikt nie żąda żadnych
    poprawek. Coś jest nie tak z moimi umiejętnościami? Potrafisz tak? Bo ja
    myślę, iż nie. Myślę bo nie znam nikogo podobnego mi, iż nauczenie się
    dobrze programować np. w C++ zajęło ci ca najmniej 3 miesiące. Mówię o
    nauczeniu się programowania, a nie podstaw. Jeśli się mylę to chwałą Ci. Tak
    na marginesie, jak miałem 9 lat rodzice kupili mi peceta, a w komplecie był
    TP i książka i tak się zaczęło... W wieku 11 lat napisałem swoją pierwszą
    grę, dziś jak patrzę na tamten wyczyn to się śmieje bo wtedy zajęło mi to
    miesiąc a dziś zrobiłbym to samo w 20 min, ale wtedy to było coś.

    > Po pokazaniu swoich programów dostałam pracę.
    Interesujące, a może tyś ta blondi z Gdyni? (pytanie retoryczne, bo ona
    zapewne nie umie obsługiwać usenetu).

    > Znam wielu fachowców gburów, ale niezastąpionych w firmach.
    Też znam, ich wójek jest prezesem , mieli kase, albo inne układy.

    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

    ps. jeśli jestes szczytnym wyjątkiem (na prawdę, a nie się tu nam picujesz)
    to cieszę się iż takowe istnieją.