PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
  • Data: 2002-11-21 12:25:55
    Temat: Re: Co to są znajomości?
    Od: "Yonnie" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przeczytaj mój post "Re: Co to są znajomości? - odpowiem jeszcze raz.".
    > Iprsze Was przestańcie głosić slogany pt. "kwalifikacje są na pierwszym
    > miejscu".

    Jestem informatykiem programistą. Mam szczęśliwie pracę, ale zdobyłam ją
    dlatego, że znam wymagane języki progamowania przez pracodawcę.
    Po pokazaniu swoich programów dostałam pracę.
    Znam wielu fachowców gburów, ale niezastąpionych w firmach.
    Jeżeli u kogoś nawet prezentuje się świetnie i doskonane umie się zgrać z
    zespołem,
    a braknie mu kwalifikacji to nie nadrobi braku wiedzy uśmiechami i
    zapewnieniami.
    Chodzi o to że forma nie może zastąpić treści i to wszystko.

    R.