PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości? - odpowiem jeszcze raz.
  • Data: 2002-11-21 12:24:21
    Temat: Re: Co to są znajomości? - odpowiem jeszcze raz.
    Od: "Astucci" <A...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ^^^^^^^^^^^^
    > Tym razem udam, iż tego nie widziałem.

    No i pojęcia nie mam czego się czepiać w takim tekście. Gość ma swoją opinię
    i chwała mu za to.
    Tobie się nie podoba to co On pisze, jemu mogą się nie podobać Twoje teksty.
    Nie nazywa przecież "nieudacznikiem" kogoś konkretnego, pisze ogólnie.

    > Gdybym miał 3000 do koperty dawno bym
    > pracował w banku za grube pieniądze mimo, iż nie ma studiów. Daj mi te
    3000
    > a ja ci je oddam z pierwszych dwóch pensji.

    Nie za bardzo zrozumiałem. Nie załatwiłeś sobie tej roboty bo jesteś
    uczciwy, czy po prostu nie miałeś/masz kasy ?
    Ja powiem szczerze. Stanął bym na głowie i miałbym te 3000. Zwłaszcza jak
    miałbym perspektywę oddać to w
    przeciagu 2 miesięcy.

    > To ja ci za darmo napisze jeden program, a ty mnie potem zatrudnisz. Oki?

    Generalizujesz i to bardzo. Jak posprzątam komuś kibel to nie będę od razu
    liczył że mnie prezesem zrobi.
    Natomiast wiem, że jak teraz napiszę dla kogoś program, to w przyszłości
    może mi się to zwrócić (o ile będzie dobry).
    Nie zakładam z góry, że tak będzie i nie liczę na to. To jest po prostu moja
    inwestycja.
    Ja poświęcę swój czas z nadzieją że mi się to opłaci. Jak nie, to trudno.