PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co to moze byc APPE - jakis standard?

  • 1. Data: 2005-09-27 20:03:49
    Temat: Co to moze byc APPE - jakis standard?
    Od: "Andrea" <a...@s...com>

    jwt
    Pozdrawiam
    Andrea

  • 2. Data: 2005-09-27 20:09:44
    Temat: Re: Co to moze byc APPE - jakis standard?
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 27-09-2005 o 22:03:49 Andrea <a...@s...com> napisał:

    > jwt
    > Pozdrawiam
    > Andrea

    Asociación de Productoras Publicitarias Espa?olas
    Zdecydowanie to.

    BP, NMSP.

    --
    The man who doesn't read good books has no advantage over the man who
    can't read them.

  • 3. Data: 2005-09-27 20:11:23
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Andrea" <a...@s...com> napisał w wiadomości
    > jwt
    > Pozdrawiam
    > Andrea

    Znalezienie tego w Googlu zajelo mi kilka sekund, choc pierwszy raz slysze.
    Jesli chcesz aplikowac gdzies, gdzie jest wymagana znajomosc APPE, to to, ze
    ktos Ci powie, co to jest, Twoich szans w zaden sposob nie zwiekszy, skoro
    nie wiesz i nie umiesz nawet znalezc.

    I.

    PS. "System do paszportyzacji elektroenergetycznych sieci średniego i
    niskiego napięcia w sposób umożliwiający udostępnianie zgromadzonych danych
    stacjonarnie i w technologiach internetowych."

  • 4. Data: 2005-09-27 20:15:10
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 27-09-2005 o 22:11:23 Immona <c...@n...googlemailu> napisał:

    > Użytkownik "Andrea" <a...@s...com> napisał w wiadomości
    >>

    > Znalezienie tego w Googlu zajelo mi kilka sekund, choc pierwszy raz
    > slysze.

    Mnie półtora sekundy, bo używam Opery ;)

    > Jesli chcesz aplikowac gdzies, gdzie jest wymagana znajomosc APPE, to
    > to, ze ktos Ci powie, co to jest, Twoich szans w zaden sposob nie
    > zwiekszy, skoro nie wiesz i nie umiesz nawet znalezc.

    Może nie napisali "biegła znajomość APPE" i nie dali tego w "wymaganych"?
    ;-)

  • 5. Data: 2005-09-27 20:30:16
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    napisał w wiadomości news:op.sxr2jkrnfrn0ri@donkichot...
> [...]
    >>> Pozdrawiam

    > Mnie półtora sekundy, bo używam Opery ;)

    Mnie kilka, bo najpierw dalam bez filtra na strony w jezyku polskim i
    wyskoczylo mi to samo hiszpanskie cos, co pojawilo sie w Twoim poscie :)

    I.

  • 6. Data: 2005-09-27 20:32:11
    Od: lynx <s...@g...com>

    Użytkownik Andrea napisał:
    > Drogi/a P. Oleszkiewicz,
    > Zanim wyrazisz swą nikomu do niczego nie przydatną opinię o kimś, postaraj
    > się

    [ciach]

    Zanim zaczniesz pytać na grupach dyskusyjnych naucz się cytować i ciąć
    posty

  • 7. Data: 2005-09-27 20:32:49
    Od: "Andrea" <a...@s...com>

    Drogi/a P. Oleszkiewicz,
    Zanim wyrazisz swą nikomu do niczego nie przydatną opinię o kimś, postaraj
    się zastosować zasadę domniemania pozytywnych rozwiązań (skąd te
    kompleksy?).
    Jeżeli bym nie musiał pytać na tej NG, to bym tego nie robił.
    APPE, oprócz wszystkiego, co znalazłem w Internecie, jest prawdopodobnie
    jakimś
    standardem, stosowanym przy zarządzaniu personelem.
    I to stąd to pytanie na tej NG.
    Może ktoś na grupie ma z tym do czynienia?

  • 8. Data: 2005-09-27 20:40:32
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    > Drogi/a P. Oleszkiewicz,

    Az tak zabolalo? :)

> [...]
    > jakimś
    > standardem, stosowanym przy zarządzaniu personelem.

    Na tej NG dosc regularnie pojawiaja sie zapytania o skroty uzywane w
    ogloszeniach o prace (nawet tak powszechne jak np. FMCG) zadawane zwykle
    przez ludzi, ktorym nie chcialo sie skorzystac z Googla. Dlatego niektorzy
    grupowicze ze stazem sa na to uczuleni i reaguja wlasnie tak. Poniewaz APPE
    jak widac oznacza wiele roznych rzeczy, uscislenie pytania okresleniem
    branzy, o jaka chodzi i kontekstu pozwoliloby ci uniknac takiej reakcji jak
    moja i Tomasza.

    I.

  • 9. Data: 2005-09-27 21:41:00
    Od: "Andrea" <a...@s...com>

    No, tak. Ale skąd ta potrzeba osobistych docinków.
    Co takiego dzieje się, że trzeba komuś "dogadać"?
    Zadałem proste pytanie - jeśli nie zna się odpowiedzi, to po co w ogóle
    odpowiadać, a jeśli się zna odpowiedź, to może lepiej po prostu ją podać.
    Jestem użytkownikiem sieci od czasu, gdy istniały BBS-y i muszę powiedzieć,
    że natrętna poprawność newsgroupowa jest trochę trudna do zniesienia.
    Proste pytania są zbyt trudne do zniesienia? O co chodzi?
    Ja nie zadaję pytania, by ktoś mnie informował o tym, co myśli o moim
    pytaniu, ale po to, by uzyskać odpowiedź.
    Spełniam wszystkie wymogi Netykiety.
    Czemu niektórzy grupowicze zachowują się jak psy ogrodnika?
    Jak im przeszkadzają pytania, to może od razu lepiej zlikwidować NG?
    Jeżeli uważasz, że mogłem sprecyzować pytanie, to wystarczyło to
    powiedzieć - i to jest Netykieta.
    I proszę mi nie mówić o reakcjach, bo one niestety wskazują dość wyraźnie na
    kompleksy i brak zrozumienia dla drugiego człowieka.
    Nothing personal, guys.

  • 10. Data: 2005-09-27 21:41:13
    Od: lynx <s...@g...com>

    Użytkownik Andrea napisał:

    > Spełniam wszystkie wymogi Netykiety.

    Nie spełniasz ! Nie tniesz postów i nie odpisujesz poprawnie. Pomyliło
    Ci się z etykietą. Koniecznie przeczytaj -> http://www.netykieta.prv.pl/