PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to moze byc APPE - jakis standard? › Re: Co to moze byc APPE - jakis standard?
    From: "Andrea" <a...@s...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to moze byc APPE - jakis standard?
    Date: Tue, 27 Sep 2005 23:41:00 +0200

    No, tak. Ale skąd ta potrzeba osobistych docinków.
    Co takiego dzieje się, że trzeba komuś "dogadać"?
    Zadałem proste pytanie - jeśli nie zna się odpowiedzi, to po co w ogóle
    odpowiadać, a jeśli się zna odpowiedź, to może lepiej po prostu ją podać.
    Jestem użytkownikiem sieci od czasu, gdy istniały BBS-y i muszę powiedzieć,
    że natrętna poprawność newsgroupowa jest trochę trudna do zniesienia.
    Proste pytania są zbyt trudne do zniesienia? O co chodzi?
    Ja nie zadaję pytania, by ktoś mnie informował o tym, co myśli o moim
    pytaniu, ale po to, by uzyskać odpowiedź.
    Spełniam wszystkie wymogi Netykiety.
    Czemu niektórzy grupowicze zachowują się jak psy ogrodnika?
    Jak im przeszkadzają pytania, to może od razu lepiej zlikwidować NG?
    Jeżeli uważasz, że mogłem sprecyzować pytanie, to wystarczyło to
    powiedzieć - i to jest Netykieta.
    I proszę mi nie mówić o reakcjach, bo one niestety wskazują dość wyraźnie na
    kompleksy i brak zrozumienia dla drugiego człowieka.
    Nothing personal, guys.