PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to jest: system SAP R/3 ? › Re: Co to jest: system SAP R/3 ?
  • Data: 2002-11-11 10:43:12
    Temat: Re: Co to jest: system SAP R/3 ?
    Od: "BogdanStraszny" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "R-nee" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aqg442$a63$1@news.onet.pl...

    > Sa 2 najwazniesze punkty dotyczace przewagi R3 w tym wypadku. Po 1sze jest
    > praktycznie jedyny, po 2gie zaden ten ktory z nim konkuruje nawet nie
    jeczy
    > do ilosci i jakosci rozwiazan ktore SAP wprowadzil w zycie.

    ROTFL :))
    Ad. 1. Dla przykładu tylko z rozwiązań międzynarodowych - rozwiązania tej
    klasy oferują JDEdwards, QAD czy Siebel.
    Ad. 2. Teza na co najmniej średnią dyskusję akademicką :)) Co to znaczy 'do
    ilości'? :)) Nie wiem jakie masz doświadczenia z jakością innych systemów
    tej klasy, ale ja śmiało mogę powiedzieć, że jakość oferowana przez SAP
    nijak ma się do ceny wymaganej za ten system. Przelicz sobie kolego koszty
    wdrożenia, czas wdrożenia (!) i support :)) Bądź realistą - myślisz, że jak
    wywalisz 1 mln $ na SAPa to będzie Ci on chodził bezbłędnie? :)) He heh - w
    życiu Karola :)
    Moim zdaniem trzeba mierzyć zawsze cele na możliwości - inwestycje
    informatyczne tej klasy powinny być zawsze mądrze i dogłębnie rozpatrywane.
    Co z tego, ze mam SAPa jeśli tenże nie ma wydruku kodów kreskowych? :)) A
    więc kolejne 150k $ na zewnętrze rozwiązanie oczywiście rekomendowane przez
    SAP :) I tak ziarnko do ziarnka zbierze się... kolejny milionik ;)) Jeśli
    Twoją firmę stać na taką inwestycję i zależy CI na papirze, że na Twoich
    serwerach buszuje Abap (nie Apap ;)) no to powodzenia :) Je jestem pewien,
    że można to zrobić taniej i sprawniej.

    Pozdrawiam
    Boguś