PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to jest: system SAP R/3 ? › Re: Co to jest: system SAP R/3 ?
  • Data: 2002-11-12 14:53:17
    Temat: Re: Co to jest: system SAP R/3 ?
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "BogdanStraszny" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    news:aqo0g1$7sn$1@news.onet.pl...

> [...]
    > sobie do tego, że tak tylko delikatnie wspomnę, produkcję (!), planowanie
    > (DRP + MRP), gospodarkę magazynową (!), dystrybucję, sprzedaż z
    prawdziwego
    > zdarzenia no i trochę FK :)) Reasumując - realizacja takiego systemu to
    > niebagatelne przedsięwzięcie wymagające od twórcy nie tylko wiedzy
    > informatycznej, ale przede wszystkim doświadczenia i wiedzy biznesowej (a
    > tego zespoły wdrożeniowo-projektujące uczą się latami). Sorry, ale
    niewiele
    > ma to wspólnego z takim dajmy na to Subiekcikiem :))) Nie ta liga :)

    Nareszcie gadasz cos z sensem. No i jaki jest systemik z tej ligi? Dla
    ulatwenia dodam ze pochodzi z Walldorf w Niemczech.

    [.......]

    > Ja jestem zdania, że nie jest wart :) Jest wiele innych systemów
    oferujacych
    > funkcjonalność podobną i lepszą za mniejsze pieniądze.

    Sa inne planety na ktorych mieszkaja istote rozumne podobne do nas. Jakie
    planety i jakie istoty? Tak wiec jakie systemy i za jakie pieniadze?!

    >W Polsce decyzje o
    > wdrożeniu SAPa są często związane z wymogami korporacyjnymi (korporacja
    > przejmuje polską firmę i wymaga tego systemu), a jeśli nie to na takie

    A ci z zagranicy zostali zmuszeni czy jak sie na to znowu zgodzili? Pewnie
    wybierali wybierali i wybrali najgorszy syf na swiece bo byl najdrozszy i
    najmniej przydatny.

    > wdrożenie decydują się molochy nie bardzo liczące się z kosztami :) Ale to
    > już tylko moje zdanie :)

    Jak stac Cie na BMW to kupujesz BMW a nie malucha chociaz obydwa jezdza.

    pzdr.