PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to jest: system SAP R/3 ? › Re: Co to jest: system SAP R/3 ?
  • Data: 2002-11-12 01:23:38
    Temat: Re: Co to jest: system SAP R/3 ?
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "BogdanStraszny" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    news:aqp00t$cu4$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "R-nee" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ROTFL po raz kolejny - miałem się nie angażować w dyskusję, ale co mi tam
    > ;)) Przecież w Polsce mamy wielu kolesi w dwukolorowych krawatach to od
    razu
    > ma to swoje przykre odzwierciedlenie niestety w krypto-IT-specjalistach
    like
    > arnie :)

    Tego nie zrozumialem przetlumacz.

    > A więc coś może konkretnie? Możesz mi kolego napisać gdzie Ty pracujesz?
    :)
    W renomowanej firmie. A Ty?

    > Liczysz na tantiemy z SAPa nie znając tego softu?

    Tego nie zrozumialem przetumlumacz.. Prosze...

    >Napisz proszę krótko jakie
    > masz doświadczenie w pracy z systemami klasy ERP - chętnie dowiem się
    czegoś
    > o tego rodzaju assemblerze :) Pracujesz w Polsce?

    Nie.

    >Czym się zajmujesz?

    Pracuje w dziedzinie R3.

    >Ja
    > zaczynam mieć wrażenie, że zainwestowałeś w swoją przyszłość subskrybując
    > Chipa i kupując dodatek do Wyborczej o qmputerach ;)))

    Zachowaj te intymne zwierzenia dla sebie.

    > Jestem przeciwnikiem pyskówek, ale niestety w Twoich wypocinach
    dotyczących
    > tego wątku nie doszukałem się czegokolwiek interesujacego - jakiśtam
    bełkot
    > marketingowy dla laików, który połknąłeś pewnie w ww. czasopismach :)

    Poczytaj jeszcze raz post o kodach kreskowych.

    > Rzeczy
    > które przypisujesz R3 to sfera raczej pobożnych życzeń firmy SAP - na
    > szczęście na rynku jest wielu specjalistów, którzy takich jak ty
    szybciutko
    > weryfikują :)

    Dzieki! Dostalem podwyzke.

    > Mam nadzieję, że ludzie czytający ten wątek zauważą, że niewiele na temat
    > masz do powiedzenia, a Twój szum informacyjny umknie w jednym ciagu z
    > reklamami ziołowej Viagry i szczoteczek do czyszczenia FDD :) Good bless
    you
    > azaliż giń przepadnij leszczyno!

    Nikt nie ma tak wiele do powiedzenia co koles od czyszczenia klawiatury.
    Leszczyna ne przepadnie barania laka bo to polska roslina i jak bys mial
    lustro to bys wiedzial jak wyglada.

    Pozdr.

    P.s.: zmien ksywe powinienies sie nazywac Bogdan Stratny.