PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to jest: system SAP R/3 ? › Re: Co to jest: system SAP R/3 ?
  • Data: 2002-11-11 19:22:47
    Temat: Re: Co to jest: system SAP R/3 ?
    Od: "BogdanStraszny" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "R-nee" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aqojdp$fj4$1@news.onet.pl...

    > Ja tez lubie ale jak mi ktos mi mowi ze komputer nie ma processora i
    > zaczyna gadac o assemblerze, to troche mi zal jego pracodawcy...

    ROTFL po raz kolejny - miałem się nie angażować w dyskusję, ale co mi tam
    ;)) Przecież w Polsce mamy wielu kolesi w dwukolorowych krawatach to od razu
    ma to swoje przykre odzwierciedlenie niestety w krypto-IT-specjalistach like
    arnie :)

    A więc coś może konkretnie? Możesz mi kolego napisać gdzie Ty pracujesz? :)
    Liczysz na tantiemy z SAPa nie znając tego softu? Napisz proszę krótko jakie
    masz doświadczenie w pracy z systemami klasy ERP - chętnie dowiem się czegoś
    o tego rodzaju assemblerze :) Pracujesz w Polsce? Czym się zajmujesz? Ja
    zaczynam mieć wrażenie, że zainwestowałeś w swoją przyszłość subskrybując
    Chipa i kupując dodatek do Wyborczej o qmputerach ;)))

    Jestem przeciwnikiem pyskówek, ale niestety w Twoich wypocinach dotyczących
    tego wątku nie doszukałem się czegokolwiek interesujacego - jakiśtam bełkot
    marketingowy dla laików, który połknąłeś pewnie w ww. czasopismach :) Rzeczy
    które przypisujesz R3 to sfera raczej pobożnych życzeń firmy SAP - na
    szczęście na rynku jest wielu specjalistów, którzy takich jak ty szybciutko
    weryfikują :)

    Mam nadzieję, że ludzie czytający ten wątek zauważą, że niewiele na temat
    masz do powiedzenia, a Twój szum informacyjny umknie w jednym ciagu z
    reklamami ziołowej Viagry i szczoteczek do czyszczenia FDD :) Good bless you
    azaliż giń przepadnij leszczyno!

    Boguś