PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to jest: system SAP R/3 ? › Re: Co to jest: system SAP R/3 ?
  • Data: 2002-11-08 14:08:59
    Temat: Re: Co to jest: system SAP R/3 ?
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kaizen" <x...@c...sz> wrote in message
    news:jibnsuclhaqk6b6b7mbki7m0d12qtg9rr3@4ax.com...
    > Pięknego dnia Fri, 8 Nov 2002 11:57:27 -0000, "R-nee"
    > <a...@p...onet.pl> zakodował:

    > AFAIK kadry SAPowe są całkiem niezłe i polskim programom daleko do
    > nich.
    Nie wiem nie mialem w PL z nimi do czynienia tylko wiem ze powiedzmy 2 lata
    temu nikt niechciala HR'u w Polsce, ale skoro tak mowisz to pewnie tak jest,
    bo w SAP wszystko jest na poziomie.

    > Ja bym obstawiał raczej Optimusa

    No to faktycznie moze im bez sensu ten R3, chociaz pewnie mialo to zwiekszyc
    wartosc firmy. Jak by przykladowo chcieli Optimus'a sprzedac na zachod to to
    czy jest R3 (czy nawet inny ERP) czy nie wydaje mi sie odgrywa duza role.

    Pzdr.