PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to jest: system SAP R/3 ? › Re: Co to jest: system SAP R/3 ?
  • Data: 2002-11-08 11:57:27
    Temat: Re: Co to jest: system SAP R/3 ?
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "SławekM" <m...@p...USUN.onet.pl> wrote in message
    >[...podwarzanie plusow SAP...]

    > ... tyle że dokładną identyfikację procesów i obieg dokumentów zapewniają
    > inne, o wiele tańsze programy, do których nie trzeba wynajmować armii
    > konsultantów i płacić gigantycznych sum za support techniczny.

    Gdy jest to firma duza i masz 50 roznych programow ktore beda musialy sie
    wymieniac dannymi i to w chwili kiedy Ty jako uzytkownik tego zechcesz, to
    zobaczysz dlaczego te "super" programy sa takie tanie.

    > Ponadto systemy typu SAP nie są przystosowane do polskich realiów. Kadry i
    > płace oraz różne ZUS-y są w mojej firmie obsługiwane przez inne programy,
    > gdyż SAP wymięka. Znam przypadek wdrożenia innego molochowatego systemu
    >ERP,
    Blah...Blah...Blah... To jest jedyny mankament jak na razie SAP. I skoro
    mowisz ze pracujesz w duzej firmie, to chyba nie chcesz mi powiedziec ze
    jest ona tylo i wylacznie polska napedzana polskim kapitalem. Chyba ze to
    jest KGHM... W kazdym badz razie kazda duza firm BMW, Lufthansa, Adidas,
    Reebok itd. itp. ma mase fabryk oddzialow pododzialow na calym swiecie i
    nawiazujac do tego co Ci napisalem wczesniej wyobraz teraz sobie integracje
    programow ktore napisal w kazdym kraju osobno: Vania Ivanov, Jose Fernandez,
    Bruce Lee, Marek Kowalski, Zdenek Petlicek i jeszcze jakis tam Mbene Mgana z
    Kongo. Wyobrazasz? Ja, nie!

    > w którym firma wdrażająca stwierdziła, że amerykańscy programiści nie są w
    > stanie zrozumieć polskiego systemu rozliczeń z ZUS-em i takiego modułu nie
    > zrobią.
    > Zupełnie nie rozumiem, za co płaci się te setki tysięcy dolarów.

    To jest system dla DUZYCH firm ktorych na to stac i ktore znaja cene
    szybkiej i rzetelnej informacji potrzebnej na zaraz, a nie dla firmy Pana
    Kazia ktory ma ZUK'a i kalkulator, a teraz sie zastanawia nad kupnem
    uzywanego komputera.

    Pzdr.