PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo robic na studiach? ( IT ) › Re: Co robic na studiach? ( IT )
    From: "tim" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co robic na studiach? ( IT )
    Date: Sat, 25 Aug 2007 00:23:10 +0200

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message
    news:fani44$u1d$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:fangul$r5$1@news.onet.pl Nothingman
    > <n...@p...onet.pl> pisze:
    > Czy upatrujesz swoją przyszłość jako egzemplarz typowego firmoida -
    > zaaplikuje se do młotoroli, syfmarcha, dupolandu ;))) itp., wyślę
    > dziesiątki aplikacji, może przebiję się przez setki bałwanów robiących to
    > samo, może gdzieś coś użebrzę?
    Hmm, powiem Ci, ze z ciekawoscia czytalem Twoje odpowiedzi na wszelkie posty
    tyczace sie kodeksu pracy. Ale tak zwana przez Ciebie Mlotorola zamierza
    zwolnic 200 osob(wiec po co ma aplikowac) w bardzo bliskiej przyszlosci, w
    tak zwanym przez Ciebie syfmarchu ciezko jest znalezc ludzi 2 lata po
    studiach (a robia czesto cieakwe projekty gdzie mozna sie sporo nauczyc), a
    tak zwany przez Ciebie dupoland robi czesto calkiem ciemkawe projektz za
    calkiem niezle pieniadze. A poza tym jest wiele tak zwanych przez Ciebie
    firmoidow w ktorych robi sie calkiem ciekawe rzeczy i zarabia przyzwoite
    pieniadze. I tak sobie mysle, ze jesli Twoja wiedza na temat IT jest taka
    sama jak na temat kodeksu pracy, to przestane Cie traktowac powaznie na tej
    grupie

    > A może masz inne, wyższe aspiracje?
    Ze niby co? Ja pracuje w tak zwanym przez Ciebie firmoidzie, skonczylem
    studia podoyplomowe i robie doktorat i ciekawy jestem co to sa wyzsze
    aspiracje

    > Podstawą jest IMO uświadomić sobie czego chce się w życiu w ogóle.
    ja wiem i co?

    pzdr.
    tim