PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co robic ?

  • 1. Data: 2003-05-23 14:35:32
    Temat: Co robic ?
    Od: "Kiszon" <opentv@_AQQ_poczta.onet.pl>

    Witajcie,

    Bylem w środę na rozmowie z sprawie pracy. Rozmowa była rzeczowa i
    konkretna. Jako że aplikowałem na stanowisko programisty, otrzymałem test,
    który był dla mnie tylko formalnością. Uzgodnione zostały warunki finansowe.
    Odniosłem wrażeniem, że firmie zalezy na mojej osobie. Wyrazili gotowość
    zatrudnienia mnie od zaraz, czyli od najbliższego poniedziałku, jednak miało
    to byc jeszcze potwierdzone telefonicznie - ze względów księgowych
    (normalnie zatrudniaja od 1-ego). Człowiek, z którym rozmawiałem - kierownik
    pracowni - zabowiązał sie zadzwonić w "tym" tygodniu. Niestety, tydzień
    roboczy upłynął i cisza. Zaniepokojony zadzwoniłem dzisiaj do firmy i
    poprosiłem o rozmowe. Człowiek był nieosiągalny - na spotkaniu. Zostawiłem
    widamośc sekretarce z prośba o informację, czy zaczynam prace od
    poniedziałku. Nikt nie oddzwonił. Teraz zastanawiam się, czy wogóle zacznę
    tą pracę.

    Pliz, poradźcie coś.

    Krzysztof

  • 2. Data: 2003-05-23 15:20:15
    Temat: Re: Co robic ?
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl>

    . Nikt nie oddzwonił. Teraz zastanawiam się, czy wogóle zacznę
    > tą pracę.

    Poczekajta troche. Moze maja urwanie glowy, koniec miesiaca sie zbliza.
    Albo gosc wzial urlop, don't panic man ! Powodzenia.

    A tak z ciekawosci co to za test Ci dali ?

  • 3. Data: 2003-05-23 16:35:56
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Kiszon <opentv@_AQQ_poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Pliz, poradźcie coś.

    A co tu radzić. Po prostu przyjdź w poniedziałek do pracy z papierami i już.

  • 4. Data: 2003-05-23 18:08:26
    Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM>

    On 2003-05-23 16:35, Kiszon wrote:
> [...]
    > widamośc sekretarce z prośba o informację, czy zaczynam prace od
    > poniedziałku. Nikt nie oddzwonił. Teraz zastanawiam się, czy wogóle zacznę

    "Bedziemy w kontakcie" ;)
    Elfka

    --
    pozdrawiam
    Karolina Budzyńska

  • 5. Data: 2003-05-25 13:30:55
    Od: ":\)\)\)" <?@02.pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A co tu radzić. Po prostu przyjdź w poniedziałek do pracy z papierami i
    już.

    Tylko nie licz na wiele.

  • 6. Data: 2003-05-26 00:41:24
    Od: "Kiszon" <opentv@_AQQ_poczta.onet.pl>

    > A tak z ciekawosci co to za test Ci dali ?

    Napisac funkcje, ktora przyjmuje 2 wskazniki typu void oraz parametr
    stanowiacy o rozmarach obszarow pamieci na ktore te wskazniki wskazuje.
    Celem funkcji bylo zrwocenie informacji, czy obszar wskazywany przez
    wskaznik pierwszy moze byc zapisany danymi z obszaru drugiego, jezeli
    wskaznik pierwszy wskazuje na dane w pamieci typu flash. Dane w pamieci typu
    flash moga byc zmienione wylacznie wtedy, kiedy na jakiejs pozycji bitowej
    znajduje sie 0.

  • 7. Data: 2003-05-26 04:05:47
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Kiszon" <opentv@_AQQ_poczta.onet.pl> writes:

> [...]
    > widamośc sekretarce z prośba o informację, czy zaczynam prace od
    > poniedziałku. Nikt nie oddzwonił. Teraz zastanawiam się, czy wogóle zacznę

    nie ma co radzic, pewnie tej pracy nie dostaniesz i chopcbys pekl nie
    zmienisz tego. rozejrzyj sie za inna.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net