PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy chore są porady doradców HR, czy chorzy są doradcy?

  • 1. Data: 2003-05-23 14:15:04
    Temat: Czy chore są porady doradców HR, czy chorzy są doradcy?
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Mam pytanie dla specjalistów od HR. Jedna z "fundamentalnych" zasad pisania
    aplikacji brzmi:jedno C.V.= 1 strona A4, dwa C.V. = 2 strony A4, trzy C.V.=
    trzy strony A4, itd. Wiem, że moje pytanie brzmi głupio, ale znalazłem
    ogłoszenie pracodawcy, który pisze: Oferty powinny zawierać: - CV (max 1 str.
    A4) [ciach]. Jaką czcionką należy napisać C.V., żeby zmieścić je na 1 stronie
    A4, jeżeli przy użyciu czytelnej czcionki Times New Roman 12, jedną stronę
    zajmują same kursy specjalistyczne?

  • 2. Data: 2003-05-23 14:24:23
    Od: "Elsa" <e...@N...o2.pl>

    verdana 10 lub 9, albo prosta stronka w html-u
    Elsa [wcale nie specjalista HR :)]

  • 3. Data: 2003-05-23 14:43:10
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Elsa <e...@N...o2.pl> napisał(a):

    > verdana 10 lub 9, albo prosta stronka w html-u
> [...]
    Verdana 10 lub 9 jest za duża - wychodzi trochę ponad jedna strona (Times New
    Roman 12=trzy strony)
    Marek

  • 4. Data: 2003-05-23 15:07:23
    Od: "ms" <m...@w...pl>

    > Verdana 10 lub 9 jest za duża - wychodzi trochę ponad jedna strona (Times
    New
    > Roman 12=trzy strony)
    > Marek
    Zmniejsz marginesy i odstepy miedzy wierszami :).

  • 5. Data: 2003-05-23 15:20:35
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    ms <m...@w...pl> napisał(a):

    > New
    > Zmniejsz marginesy i odstepy miedzy wierszami :).

    OKI! Praktycznie można użyć Times New Roman 8 bez odstępów, ale okulary do
    czytania min +2 dioptrie :-)
    Marek

  • 6. Data: 2003-05-23 15:22:30
    Od: "automoto" <a...@g...pl>

    wiesz co?
    ludzi ceni sie czasami takze za pomyslowosc
    skoro 1 cv to jedna strona niech tak bedzie
    liste kursow dodaj w zalaczniku do cv
    i po problemie
    pozdrawiam
    tm

  • 7. Data: 2003-05-23 15:46:21
    Od: "Tomasz Łukaszewicz" <t...@l...net>

    Na miejscu pracodawcy też nie chciałoby mi się czytać
    całej strony kursów specjalistycznych.

    Opisz ogólnie co to za kursy, zamiast wymieniać
    jeden po drugim. Czy wszystkie są takie ważne
    dla stanowiska, o które się ubiegasz? Ważne jest
    doświadczenie, a nie papierki o odsiedzeniu
    parodniowych szkoleń.

  • 8. Data: 2003-05-23 16:27:25
    Od: "Jo" <j...@w...pl>

    Użytkownik <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > A4, jeżeli przy użyciu czytelnej czcionki Times New Roman 12, jedną stronę
    > zajmują same kursy specjalistyczne?

    A czy naprawdę musisz podać dokładnie wszystkie kursy, często w CV podane są
    kursy tak podstawowe, że jest to aż żenujące. Wybierz to co naprawdę może
    byc ważne na stanowisku na które aplikujesz.. Zawsze można zrobić dopisek -
    oraz 100 innych.
    pozdrawiam JO

  • 9. Data: 2003-05-23 19:23:07
    Od: Robert Drozd <r...@s...wawSPAMPRECZ.pl>

    Stało się to Fri, 23 May 2003 14:15:04 +0000 (UTC), gdy " "
    <m...@N...gazeta.pl> napisał:

    >Mam pytanie dla specjalistów od HR. Jedna z "fundamentalnych" zasad pisania
    >aplikacji brzmi:jedno C.V.= 1 strona A4, dwa C.V. = 2 strony A4, trzy C.V.=
    >trzy strony A4, itd.

    Fundamentalnych na sekretarkę.

    W InfoStaffie i Financial Staffing Services, gdzie aplikują specjaliści,
    często dostajemy po 2-3 i więcej stron i nie wydaje mi się, aby któraś z
    konsultantek miała coś przeciwko. (choć też nie należy przesadzać).

    (btw. "oficjalne" stanowisko mówi o 2 stronach :))
    http://www.infostaff.com.pl/pl/dodatki-porady.php

    Warto jednak pamietać, ze przy takich CV przyda się krótkie streszczenie
    na samej górze: preferencje zawodowe, główna specjalizacja itd.

    >Wiem, że moje pytanie brzmi głupio, ale znalazłem
    >ogłoszenie pracodawcy, który pisze: Oferty powinny zawierać: - CV (max 1 str.
    >A4) [ciach].

    a ciekawe ile min. :)

    >Jaką czcionką należy napisać C.V., żeby zmieścić je na 1 stronie
    >A4, jeżeli przy użyciu czytelnej czcionki Times New Roman 12, jedną stronę
    >zajmują same kursy specjalistyczne?

    Masz gdzieś linka do tego pracodawcy?

    Robert

  • 10. Data: 2003-05-24 10:59:38
    Temat: Re: Czy chore są porady
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Robert Drozd <r...@s...wawSPAMPRECZ.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Warto jednak pamietać, ze przy takich CV przyda się krótkie streszczenie
    > na samej górze: preferencje zawodowe, główna specjalizacja itd.

    Tak.

    http://www2.gazeta.pl/usenet/704534,27014.html?
    group=pl.praca.oferowana&tid=10853

    Marek