PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo robic ? › Co robic ?
    From: "Kiszon" <opentv@_AQQ_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Co robic ?
    Date: Fri, 23 May 2003 16:35:32 +0200

    Witajcie,

    Bylem w środę na rozmowie z sprawie pracy. Rozmowa była rzeczowa i
    konkretna. Jako że aplikowałem na stanowisko programisty, otrzymałem test,
    który był dla mnie tylko formalnością. Uzgodnione zostały warunki finansowe.
    Odniosłem wrażeniem, że firmie zalezy na mojej osobie. Wyrazili gotowość
    zatrudnienia mnie od zaraz, czyli od najbliższego poniedziałku, jednak miało
    to byc jeszcze potwierdzone telefonicznie - ze względów księgowych
    (normalnie zatrudniaja od 1-ego). Człowiek, z którym rozmawiałem - kierownik
    pracowni - zabowiązał sie zadzwonić w "tym" tygodniu. Niestety, tydzień
    roboczy upłynął i cisza. Zaniepokojony zadzwoniłem dzisiaj do firmy i
    poprosiłem o rozmowe. Człowiek był nieosiągalny - na spotkaniu. Zostawiłem
    widamośc sekretarce z prośba o informację, czy zaczynam prace od
    poniedziałku. Nikt nie oddzwonił. Teraz zastanawiam się, czy wogóle zacznę
    tą pracę.

    Pliz, poradźcie coś.

    Krzysztof